قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی:

محرومیت‌زدایی و اشتغالزایی بهترین سنگر خدمت‌رسانی در نظام اسلامی است

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: بهترین سنگر‌ها برای خدمت‌رسانی در نظام جمهوری اسلامی همین سنگر مقدس محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی است.
کد خبر: ۹۰۰۵۵۶۱
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به‌نقل از آستان‌نیوز، سیدمرتضی بختیاری در بازدید از معاونت امداد مستضعفین آستان قدس رضوی با اشاره به مفاد مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب در منشور ۷ گانه اظهار داشت: مقام معظم رهبری، چهار بار در این حکم که سند بالادستی و نقشه‌راه آستان قدس در دوره جدید است به موضوع مهم و حیاتی مستمندان و مستضعفان اشاره فرموده‌اند.

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: بهترین سنگر‌ها برای خدمت‌رسانی در نظام جمهوری اسلامی همین سنگر مقدس محرومیت‌زدایی و اشتغال‌زایی است که بحمدالله با تلاش خادمان امام رضا (ع) روز به روز در حال توسعه و گسترش است. جایگاه برجسته خدمت به محرومین و مستضعفین در آموزه‌های دین مبین اسلام و سیره عملی انبیاء و اولیا الهی نشانگر اهمیت این اقدام مبارک است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته پس از تشکیل معاونت امداد مستضعفین در ۲ سال اخیر گفت: تشرف ۶۳۰ هزار زائر زیارت اولی، اقدامات گسترده برای محرومیت‌زدایی در روستاها، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای اشتغال‌زایی محرومان و مستضعفان و بهره‌مندی از ظرفیت سایر نهاد‌های خدمت‌رسان برای توسعه خدمات از مواردی است که نشان می‌دهد در مسیر درستی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و دستورات تولیت آستان قدس قرار داریم.

بختیاری گفت: برگزاری اردو‌های جهادی با همکاری بسیج سازندگی و انعقاد تفاهم‌نامه با کمیته امداد برای اعطای وام اشتغال به محرومان از دیگر مواردی است که با تعامل سازنده معاونت امداد در راستای اهداف والایش در حال انجام است. برنامه‌ریزی مدونی برای ایجاد تحول در سطح و گستره خدمات به محرومین در سال جدید صورت گرفته است که با جدیت و قوت وارد فاز عملیاتی خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها