خبرهای داغ:
شهادت آقا مرتضای عزیز به عنوان اولین شهید مدافع حرم اهل بیت(علیهم‌السّلام) در استان خراسان جنوبی، نشان دهنده ترجیح دادن روحیه‌ی جهاد و شهادت در نسل جوانان مخلص، متدین و ولایی است.
کد خبر: ۹۰۰۵۵۶۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی شهادت مدافع حرم پاسدار شهید مرتضی بصیری پور را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

 

خبر شهادت « ستوان یکم پاسدار شهید_مرتضی_بصیری_پور» فرزند شایسته خطه مکتبی و ولایی خراسان جنوبی در دفاع از حرم اهل‌بیت(علیهم‌السّلام) موجب تأثر و از طرفی نیز موجی از غرور و افتخار را در دل‌‌هایمان گذاشت.

 شهادت آقا مرتضای عزیز به عنوان اولین شهید  مدافع حرم اهل بیت(علیهم‌السّلام) در استان خراسان جنوبی، نشان دهنده ترجیح دادن روحیه‌ی جهاد و شهادت در نسل جوانان مخلص، متدین و ولایی است.

 

اينجانب مجددا به عنوان خادم مردم شريف استان خراسان جنوبي عروج سرافرازانه شهید مرتضي بصيري پور که در دفاع از حرم اهل بیت(علیهم‌السّلام) و مبارزه با تروریستهای تکفیری صهیونیستی جانش را نثار نمود، به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحناله‌الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامي، خانواده هاي معظم شهدا، همرزمان شهيد و بويژه خانواده و بستگان محترم تبریک و تسلیت عرض می نمايم. از خداوند رحمان علو درجات برای آن شهید بزرگوار و صبر و اجر جزیل برای خانواده گرامی ايشان مسئلت دارم.

 والسلام علی عباد الله الصالحین‌

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند

سید علیرضا عبادی

21 فروردین ماه 1397

ارسال نظرات
پر بیننده ها