خبرهای داغ:
طی سال گذشته صورت گرفت،

پرداخت وام قرض‌الحسنه به 1969 ایثارگر قزوینی

رییس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین گفت: طی سال گذشته، به یک هزار و 969 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین وام قرض‌الحسنه از صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین پرداخت شد.
کد خبر: ۹۰۰۵۵۶۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بهمن رفیعی، رییس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین گفت: طی سال گذشته، 207 میلیارد و 587 میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به یک هزار و 969 نفر از اعضای صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین پرداخت شد.
وی افزود: از مبلغ وام یاد شده، یکصد و 22 میلیارد و 706 میلیون ریال به یک هزار و 312 نفر از خانواده شهدا و 84 میلیارد و 881 میلیون ریال به 657 نفر از خانواده جانبازان پرداخت شد.
این مسوول گفت: وام قرض‌الحسنه صندوق شاهد به اعضا اعم از والدین، همسران و فرزندان شهدا، جانبازان حقوق‌بگیر بنیاد و همسران جانباز متوفی حقوق‌بگیر بنیاد پرداخت می‌شود.
رییس صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین افزود: پرداخت وام به اعضای صندوق شاهد شرایط خاصی نمی‌خواهد و افرادی که عضو این صندوق باشند، براحتی می‌توانند وام دریافت کنند.
رفیعی با بیان اینکه هر ماه، افرادی که واجد شرایط دریافت وام باشند شناسایی و از طریق تماس تلفنی به آنان اعلام می‌شود تا برای دریافت وام قرض‌الحسنه به بنیاد مراجعه کنند، گفت: مدت بازپرداخت وام سه ساله است و با پرداخت پنج ششم مانده بدهی می‌توانند دوباره از صندوق وام دریافت کنند.
وی بهبود وضعیت معیشتی و خوداتکایی خانواده‌های شاهد و ایثارگر را از مهمترین اهداف پرداخت وام قرض‌الحسنه، صندوق قرض‌الحسنه شاهد منطقه قزوین برشمرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها