مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: 460 مبلغ، 230 مبلغه و 145روحانی مستقر در برگزاری هر چه باشکوهتر عید مبعث در سراسر استان فعالیت می کنند
کد خبر: ۹۰۰۵۶۱۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
حجت ‌الاسلام عیسی بزمانی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اززاهدان اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) در عید مبعث به نبوت و پیامبری مبعوث شدند و بار سنگین رسالت بر دوش نازنین ایشان قرار گرفت.
وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان هر ساله به منظور پاسداشت این عید بزرگ، تبیین معارف اسلامی و تبلیغ احکام الهی و نورانی اسلام و سیره و شخصیت و مرام پیامبر اسلام(ص) اقدام به اعزام مبلغ به سراسر استان می‌ کند.
وی تصریح کرد: مبلغان ویژه عید مبعث به مدت سه روز در مناطق تبلیغی حاضر شده و اقدامات لازم را برای برپایی محافل جشن مبعث انجام می دهند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: برپایی نماز جماعت و تبلیغ چهره به چهره از جمله اقداماتی است که مبلغان در قالب آنها توجه به معارف قرآنی و معرفی صحیح سیره اهل‌ بیت (ع) به ‌ویژه پیامبر اکرم (ص) را تبلیغ می کنند.
حجت‌ الاسلام بزمانی با اشاره به برگزاری همایش علمای تشیع و تسنن به مناسبت عید سعید مبعث در شهرستان زهک تصریح کرد: مبعث، عید نجات بشریت از رذایل، تباهی‌ها و جهالت ‌هاست و خداوند بر انسان‌ ها منت گذاشت و بهترین انسان را به ‌عنوان پیامبر انتخاب کرد تا پیام الهی را به انسان ‌ها برساند.
ارسال نظرات