نشست توجیهی «نماز» با حضور اکرم دهقانزاده از مربیان شرکت کننده در دوره «تربیت مربی یاوران نماز» در جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) شهرستان بافق برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۵۶۱۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، در این نشست اکرم دهقانزاده با بیان مقدماتی در راستای اهمیت به مسأله نماز گفت: در مقوله نماز مهم‌ترین مبحث در عصر کنونی توجه به نماز و شیوه‌های دعوت به نماز در بین جوانان و نوجوانان است چرا که این مهم در بین دانش آموزان در حال کمرنگ شدن و فراموشی است.
وی افزود: در این راستا لازم است طلاب بالأخص افرادی که به عنوان مبلغ و امام جماعت مدارس مشغول به فعالیت هستند این شیوه‌ها و نحوه تعامل و برخورد با دانش آموزان را یاد بگیرند و در مراحل بعد برای خود و آن‌ها آداب و شرایط نماز را اجرایی نمایند.
دهقانزاده در ادامه نکاتی در رابطه با اهمیت نماز از طریق خودشناسی و خودشناسی را بیان کرد و اظهار کرد: اگر هر کدام از ما به گونه‌ای به نماز توجه نمائیم که اخلاص لازم را رعایت نموده و از آن طریق هم خود و هم خالق هستی را بشناسیم می‌توانیم به مفهوم واقعی نماز که نجوای با خدا است رسیده و در تمام لحظات زندگی وجود حضرت حق را احساس کنیم.
ایشان در پایان از طلاب خواست مطالعات و تحقیقات خود را در زمینه نماز بیشتر نموده تا در صورت آمادگی، مباحث دوره یاوران نماز به صورت مستمر برایشان ارائه خواهد شد.
ارسال نظرات