نشست پاسخ به شبهات با محوریت «شخصیت کوروش» با حضور زهرا زارعی مسئول تبلیغ مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) بافق در جمع طلاب این مدرسه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۵۶۱۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، در این نشست زهرا زارعی ضمن بیان نظر رهبر معظم انقلاب در رابطه با بحث نفوذ اجتماعی گفت: ایشان می فرمایند سیاست هایی در حال اجرا است که بدون اینکه متوجه باشیم به سرعت در حال رشد می باشد.
وی افزود: یکی از جریان های اخیر که به خاطر افراد سست بنیان جلوه نمود جریان کوروش و کوروش پرستی است که در آن اسلام را دینی عربی معرفی کرده و اصالت ایرانی را خواستار شده اند. در این جریان کوروش به گونه ای برجسته شده که گویی ایران تا کنون شاه دیگری نداشته است.
زهرا زارعی اظهار کرد: از جمله تبلیغات دیگر این افراد تبلیغ دین زرتشت بعنوان یک دین اصیل ایرانی است که تبلیغات آنها از انتشار لوگوی آنها در تمام وسایل کاربردی زندگی از کوچکترین وسیله تا وسایل بزرگ مشهود است و نکته قابل توجه این است که کوروش نماد پادشاهی غارتگر بوده که به چپاول و کشتار مردم می پرداخته که از جمله آن پیشکار خودش بوده که چشمانش را از حدقه در آورده و پوستش را زنده زنده کنده است.
مسئول تبلیغ حوزه خواهران در ادامه به شبهاتی از جمله اینکه آیا کوروش ذوالقرنین بوده یا خیر؟! پاسخ داد و به بررسی شخصیت کوروش از جنبه های دیگر پرداخت و جالب اینکه درهیچ یک از اشعار شاعران نامی از او به میان نیامده است.

ارسال نظرات