فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: روحیه شهادت‌طلبی و جهاد باعث پیروزی‌های جبهه مقاومت و انقلاب در منطقه است
کد خبر: ۹۰۰۵۶۵۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار مرتضی کشکولی امروز در مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی که در حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد بابیان اینکه شهید صیاد شیرازی الگو است که باید از این شهید بزرگوار درس بگیریم، اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب بسیار زیاد بوده که بیش از آن‌ها مشکلات را می‌شنویم.

وی با اشاره به اینکه شهادت‌طلبی سبب تحول در محیط ادراکی و شناختی فرد و همچنین تغییر در محیط عینی و عملیاتی است افزود: هر فردی که شهادت‌طلبی بخواهد باید تحول درونی و ادراکی داشته و تغییر نگاه داشته باشد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان اینکه انقلاب اسلامی قدرتی را تولید کرده، امروز پس از 39 سال دشمن را باوجوداینکه قوی‌ترین قدرت تکنولوژی جهان، برترین قدرت مالی و اقتصادی و سازمان‌های جهانی را در اختیاردارند، به بی‌عملی وادار کرده است، گفت: 39 سال است با همه این قدرت، هر جا با انقلاب اسلامی مواجه شدند شکست خوردند و یک پیروزی در پرونده آن‌ها نیست که علت آن همین قدرت نرمی است که انقلاب اسلامی ایجاد کرده است.

وی عنوان کرد: قدرت نرم جمهوری اسلامی از مؤلفه‌های سخت و برتر همین شهادت‌طلبی و مجاهدت است که یک گفتمان مقاومتی تولید کرد که مبتنی بر شهید و شهادت است که قدرت سخت نظامی را تحت‌الشعاع قرار داده و به دلیل همین اراده شکست‌ناپذیر و روحیه شهادت‌طلبی، جهاد و مجاهدت است که ملتی را برجسته کرده است.

کشکولی با اشاره به اینکه روحیه شهادت‌طلب و جهاد باعث پیروزی‌های جبهه مقاومت و انقلاب در منطقه است تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی پیش از پیروزی انقلاب و پس از گذراندن دوره نظامی در آمریکا به کشور نگاه انقلابی داشت و چهره‌ای انقلابی در ارتش بود و در عملیات آزادسازی جاده سقز به بانه شهید صیاد شیرازی نقش مهمی داشت.

وی خاطرنشان کرد: شهید صیادشیرازی بسیار ساده‌زیست و مردمی بود با روش نوین جنگی عملیات‌های مختلفی را فرماندهی کرد که موجب پیروزی‌هایی زیادی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات