مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز جانبازان را سرمایه‌های نظام اسلامی دانست و گفت: پیشرفت انقلاب اسلامی ریشه در مقاومت جانبازان دارد.
کد خبر: ۹۰۰۵۶۸۷
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، اولین جلسه شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با محوریت مراسم پدران آسمانی و برنامه‌های روز جانباز بعدازظهر امروز 21 فروردین‌ماه با حضور ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، معاونین و روسای بنیاد مناطق و شهرستان‌ها برگزار و موضوعات مختلف موردبررسی قرار گرفت.

پیشرفت انقلاب اسلامی ریشه در مقاومت جانبازان دارد
ابراهیم طاهرنژاد در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک خجسته اعیاد رجب و شعبان جانبازان را سرمایه‌های نظام اسلامی دانست و گفت: پیشرفت انقلاب اسلامی ریشه در مقاومت جانبازان دارد.


وی افزود: جانبازان مانده‌اند تا پیام شهیدان را فریاد كنند.طاهرنژاد در ادامه صبر و استقامت جانبازان را ستودنی دانست و بیان داشت: جانبازان باگذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس رنج‌ها و جراحت‌های ناشی از جنگ تحمیلی را تحمل کرده و نه‌تنها لحظه‌ای از اهداف خود بازنایستاده بلکه باقدرت و غیرت از آرمان خود دفاع می‌کنند و سبب یاس دشمنان می‌شوند.


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان با تأکید بر اینکه خادمان شهدا با همیاری دستگاه‌های اجرایی باید هرچه در توان دارند بگذارند تا مراسم‌های پدران آسمانی و روز جانباز باشکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار شود تصریح کرد: باید نسل جوان را با جانبازان و منش جانبازی آشنا کرد، جوانان ما امروز باید از جانبازان درس ایثار و ازخودگذشتگی آموخته تا بتوانند با رهنمودهای مقام عظمای ولایت از شرف و آبروی نظام و انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف دفاع کنند.

ارسال نظرات