خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این دیداری که رئیس حوزه هنری کشور با وی داشت گفت: قرآن و اهل بیت(ع) استفاده از زیبایی‌ها و مصنوعات هنری را مورد سفارش قرار داده اند و هم اکنون نیز مقام معظم رهبری در این مورد پیشتاز می باشند.
کد خبر: ۹۰۰۵۷۰۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد علی آل هاشم افزود: حضرت آقا خودشان به تمام امور هنری مسلط هستند و آشنایی کاملی از مسائل هنری و فرهنگی دارند.

وی ادامه داد: با درک هنری بالا می توان انگیزه‌های سطحی را در راستای ارزش های دینی و انقلابی جهت داد.

رئیس حوزه هنری کشور گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است تا به آثاری که در موضوع انقلاب اسلامی تولید شده است، توجه نماییم.
محسن مومنی شریف ادامه داد: در قبل از انقلاب اسلامی ارتباط هنر و دین بسیار ضعیف بوده است به ویژه در امر شعر، سینما و نمایش که اینها هم اکثرا در مقابل دین بودند.
وی با بیان اینکه انقلاب بین هنر و دین آشتی برقرار کرد، افزود: این آشتی باعث شد مردم به طرف هنر و دین انقلابی و ارزشی روی بیاورند.
مومنی شریف اظهار داشت: در بعد از انقلاب جریان هنر متعهد را افرادی چون شیهد سید مرتضی آوینی به وجود آوردندو در مسیر انقلاب تحول بزرگی ایجاد کردند.
وی در خاتمه اضافه کرد: رسالت و وظیفه حوزه هنری هم همین است که انسانهایی را معرفی کند که آنها خود انقلاب را به جامعه معرفی کرده اند.

ارسال نظرات