خبرهای داغ:
مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف:
مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف از پخش برنامه رسول مهر از این رسانه به مناسبت سالروز مبعث رسول اکرم (ص) خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۵۷۰۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
برنامه رسول مهر از رادیو معارف پخش می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیداحمد محمودی با اشاره به برنامه‌های رادیو معارف ویژه مبعث رسول اکرم (ص) اظهار کرد: برنامه آوای حرا شب مبعث رسول اکرم (ص) از ساعت ۲۱:۱۵ تا ۲۲:۴۰ پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه رسالت جهانی اسلام در سیره نبوی را در دستور کار دارد و کارشناس برنامه دلایل جهانی بودن اسلام را از نظر عقلی، قرآنی، روایی، تاریخی و... بررسی می‌کند.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با بیان اینکه در بخشی دیگر از برنامه به نقش زمان و مکان در جهانی بودن اسلام پرداخته می‌شود گفت: کارشناس به تبیین ارتباط جاودانگی قرآن و جهان شمول بودن اسلام، روابط خارجی پیامبر خدا (ص) و شیوه‌ها و سیره پیامبر (ص) در رساندن اسلام به جهانیان می‌پردازد.

وی یادآور شد: محمد حسین‌پور به عنوان تهیه‌کننده، حمید سوری به عنوان مجری و حجت‌الاسلام سعید داوودی به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارند.

محمودی از پخش ویژه‌برنامه رسول مهر همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) خبر داد و افزود: این برنامه ۲۵ فروردین امسال از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰ پخش می‌شود که به جنبه‌های اقتصادی در دوران ظهور و دعوت‌های پنهانی و علنی می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد: تأثیر اقتصاد در تبلیغ دین، درس‌های اقتصادی شعب ابیطالب برای امروز و آموزه‌های قرآن کریم و سیره رسول خدا (ص) در مدیریت اقتصادی جامعه نو ظهور اسلام از دیگر محور‌های برنامه رسول مهر است.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف یادآور شد: سید محمدعلی حسینیان به عنوان تهیه‌کننده، رضا حبیبی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام مجید رضایی به عنوان کارشناس در این برنامه حضور دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها