خبرهای داغ:

برگزاری مراسم سالگرد شهادت سپهبد صیاد شیرازی در کرمانشاه

مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی با حضور فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۵۷۳۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مراسم نوزدهمین سالگرد شهادت سپهبد شهید علی صیاد شیرازی با حضور با شکوه خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، مدیران اجرایی استان، فرماندهان و نیروهای نظامی و انتظامی در کرمانشاه برگزار شد.

 

در این مراسم؛ سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان، امیر آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش و امیر دربندی همرزم شهید صیاد شیرازی حضور یافتند.

 

امیر آریانفر فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش در این مراسم اظهار داشت: امروز نوزدهمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی فرمانده فقید نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یار صادق و وفادار انقلاب و ولایت است.

 

وی گفت: شهید صیاد شیرازی بزرگمردی با فضایل نیک بود و با حضور این فرمانده دلاور عملیات های طریق القدس، فتح المبین و بیت المقدس در دوران دفاع مقدس با موفقیت انجام شد.

 

امیر دربندی همرزم شهید صیاد شیرازی نیز در این مراسم با بیان خاطراتی از شهید صیاد شیرازی گفت: باید ایثار و فداکاری و مردانگی این مردان بزرگ را که نقش آفرین در امنیت نظام بودند به نسل جوان انتقال بدهیم.

ارسال نظرات