خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد میمه خبر داد:

اعطای تسهیلات 100 میلیون تومانی برای اشتغال مددجویان میمه

مدیر کمیته امداد امام خمینی بخش میمه شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: تسهیلات 100 میلیون تومانی کم‌بهره، در صورت اشتغال 5 نفر از مددجویان به مدت 5 سال به کارفرمایان اعطا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۷۳۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۴
به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر، اصغر متوسلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در شاهین‌شهر اظهار کرد: تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی کم‌بهره، در صورت اشتغال ۵ نفر از مددجویان به مدت ۵ سال به کارفرمایان اعطا می‌شود.
وی افزود: این تسهیلات در راستای گسترش مشاغل کوچک به ویژه در مناطق روستایی به کارفرمایان پرداخت می‌شود، به طوری که در صورت اشتغال دائمی مددجویان، کارفرمایان از پرداخت ۲ سال حق بیمه کارگران جذب‌شده این نهاد معاف می‌شوند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی بخش میمه شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: این نهاد سال گذشته با اعطای تسهیلات خوداشتغالی تا حداکثر ۵۵ میلیون تومان، ۷۰ خانوار را خودکفا از دریافت کمک‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی کرده است.
وی از اداره جهاد کشاورزی این شهرستان دعوت کرد: از تسهیلات ۱۵ میلیون ریالی آموزش مددجویان بخش کشاورزی استفاده کند.
متوسلی در پایان با تأکید بر حمایت از کالای تولید مددجویان ارسال حمایت از کالای ایرانی خاطرنشان کرد: این نهاد در سال گذشته ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی پرداخت کرده که به پایداری شغل ۷۰ درصد گیرندگان تسهیلات منجر شده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار