خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه سمنان خبر داد:

محله های اسلامی شهرستان سمنان به ۵ محله افزایش می یابند

فرمانده سپاه ناحیه سمنان خبر داد: محله های اسلامی شهرستان سمنان به ۵ محله افزایش می یابند.
کد خبر: ۹۰۰۵۷۳۶
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، محمد امامی فرمانده سپاه ناحیه سمنان در جلسه توجیه برنامه های سال ۹۷ فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج سپاه ناحیه سمنان ضمن اشاره به نکات و مسائل قابل اهمیت در برنامه های مجموعه بسیج گفت:کاهش آسیب های اجتماعی یکی از مهمترین نکاتی است که در برنامه های بسیج باید پیگیری شود و در برنامه ها باید مد نظر قرار بگیرد.
وی افزود : در همین راستا مجموعه سپاه ناحیه سمنان در نظر دارد که تعداد محله های اسلامی شهرستان را از تعداد دو محله به پنج محله اسلامی افزایش دهد.تا در بسیاری از مشکلات و آسیب های مردم جامعه همراه و همگام با آنها باشیم و درصدد رفع این مشکلات بر بیاییم.
سرگرد امامی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایرانی- اسلامی و سبک زندگی اسلامی از دیگر نکاتی است که در تمامی برنامه های بسیج باید محور کار قرار بگیرد تادرخصوص آسیب های اجتماعی جامعه اثرگذار باشیم و در سطح مساجد و پایگاه های بسیج و همچنین آحاد مردم جامعه اثر مطلوب بگذاریم.
فرمانده سپاه ناحیه سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت:ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر از دیگر وظایف مهم مجموعه بسیج است که باید در سطح جامعه و شهر تقویت و اجرا شود.ولی باید به این نکته توجه داشته باشیم که نگاهمان معطوف به بحث حجاب و عفاف نباشد بلکه تمامی منکرات را نهی و تمامی معروفات را تشویق و تایید نماییم.و حتی باید معروفات را در جامعه پرنگتر جلوه نماییم و تشویق به معروف نماییم.
امامی در ادامه به تربیت جوانان مومن اشاره کرد و گفت: باید درصدد آن باشیم که در شهرستان سمنان تعداد ۲۳ هزار جوان مومن انقلابی را شناسایی و تربیت و حفظ کنیم تا در موارد خاص پای کار باشند و انقلاب را از نسل های اول و دوم تحویل بگیرند.
سرگرد امامی در پایان گفت: ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه و سطح شهرستان به خصوص برای بسیجیان بسیار مهم و راه گشا است.و باید با تبیین سخنان و فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای آحاد مردم و بسیجیان جامعه بتوانیم شعار امسال را که حمایت از کالای ایرانی است را اجرایی و محقق نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها