خبرهای داغ:
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

تشکیل کمیته «حمایت از کالای ایرانی» در کرمانشاه

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در هفته بزرگداشت مقام کارگران، کمیته «حمایت از کالای ایرانی» در کرمانشاه با سازوکاری مناسب تشکیل می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۷۳۸
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، داوود یاوری در جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر که امروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مؤلفه‌های اصلی حمایت از کالای ایرانی، حمایت از کارگرانی است که  چرخ‌های توسعه اقتصادی را در دست دارند.

 

وی افزود: باید تک‌تک ما به این باور برسیم که استفاده از کالای ایرانی روح امید و سرزندگی را در جامعه کارگری ارتقا خواهد داد و جامعه‌ای که سرشار از امید باشد در همه عرصه‌ها رشد خواهد کرد و زمینه‌های ارتقای کالای ایرانی را هم فراهم می‌آورد و منتج به بهبود وضعیت معیشتی نیز می‌شود.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: قطعاً جمع حاضر تجلیل از عزیزان کارگر را معطوف به روز و هفته کارگر نمی‌دانند  و به پشتوانه فرمان مقام معظم رهبری خرید کالای ایرانی را برای خود تکلیف شرعی دانسته و با عمل به آن تجلیل از کارگران که مدافعین خط تولید هستند را سرلوحه اقدامات خود در سال ۹۷ قرار خواهند داد.

 

یاوری گفت: در هفته بزرگداشت مقام کارگران، ضمن اجرای برنامه‌های ابلاغی و تدوین‌شده، با همکاری اعضا ستاد و شرکای اجتماعی، کمیته حمایت از کالای ایرانی در استان را با سازوکاری مناسب تشکیل می‌دهیم.

 

وی افزود: اعضای ستاد و شرکای اجتماعی نیز با حضور در نماز جمعه در سطح استان ضمن بیان اهداف و برنامه‌های دولت دوازدهم، مأموریت‌های وزارت متبوع در زمینه‌های تنظیم مناسبات کارگری و کارفرمایی، ایجاد اشتغال و بسترسازی مناسب جهت جلوگیری از ریزش اشتغال موجود، ارتقای اشتغال روستاییان و عشایر، کارِ گروهی و تعاون، توجه به رفاه اجتماعی، فقرزدایی و اهرم‌های حمایتی برای کارگران و کارفرمایان را تشریح می‌کنند.

 

یاوری اظهار داشت: همچنین شیوه‌های بهبود فضای کسب‌وکار و کسب مهارت‌های لازم بازار کار برای جامعه هدف تشریح خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار