فرمانده حوزه حضرت زینب(س)سمنان:

وجدان عمومی جامعه به حمایت از کالای ایرانی حساس شود

فرمانده حوزه حضرت زینب(س)سمنان با اشاره بر اهمیت تحقق شعار سال ۹۷ گفت: باید وجدان عمومی جامعه در استفاده و حمایت از کالای داخلی حساس شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۷۳۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۷
زهرا فخار در گفت و گو با خبرنگار بسیج از سمنان ضمن تبریک به مناسبت سال نو در خصوص شعار سال ۱۳۹۷ اظهار کرد: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب مسئله اقتصاد و معیشت مردم اهمیت زیادی دارد و بخش اعظم مشکلات جامعه از مسئله‌ی اشتغال نشات می‌گیرد؛ بنابراین اگر اشتغال و سرمایه گذاری در تولید ملی شتاب بگیرد بسیاری از مشکلات جامعه مرتفع می‌شوند.
فرمانده حوزه حضرت زینب (س) سمنان در خصوص وظایف بسیجیان در راستای محقق ساختن شعار سال ۹۷ افزود: بسیجیان برای استفاده از کالا‌های ایرانی باید پیش قدم باشند و برای حمایت از تولید داخلی سرمایه خود را در بخش اقتصاد و تولید ملی به کار بگیرند.
وی ادامه داد: تبلیغ و ترویج استفاده از کالای ایرانی باید به صورت جدی انجام بگیرد تا این موضوع در میان مردم فرهنگ سازی شود.
فخار خاطرنشان کرد: باید وجدان عمومی جامعه را به حمایت از کالای ایرانی حساس و تشویق کنیم؛ همچنین اگر مسئولین استفاده از کالای ایرانی را سرلوحه‌ی کار خود قرار بدهند و از کالای ایرانی استفاده کنند گام موثری در تحقق هدف رهبر معظم انقلال برداشته می‌شود.
فرمانده حوزه حصرت زینب (س) تصریح کرد: حفظ مشاغل موجود در بخش‌های تولیدی، گسترش و ایجاد مشاغل جدید و گسترش چرخه تولید، صرفه جویی اقتصادی به واسطه‌ی استفاده بهینه از تجهیزات تولید، جلوگیری از انتقال سرمایه به خارج از کشور، افزایش اعتماد به نفس و تقویت باور‌های فرهنگی و اجتماعی، نهادینه کردن استقلال تولیدی و اقتصادی و احساس هویت ملی از جمله محاسن استفاده از کالای ایرانی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار