نماینده ولی فقیه در آذربایجانشرقی و امام جمعه تبریز در دیدار امیر حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، گفت: آذربایجان شرقی به علت برخورداری از امنیت پایدار و انسجام درونی بین مسئولان اجرایی، در مسیر رشد و توسعه ملی نقش آفرینی می کند، که این مهم وجه تمایز این خطه قهرمان است.
کد خبر: ۹۰۰۵۷۶۲
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام  سید محمدعلی آل هاشم  با بیان این مطلب گفت: آمادگی یگان های نمونه نیروهای مسلح مستقر در استان نیز زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه منطقه شمال غرب را فراهم آورده است.

امام جمعه تبریز با ابراز خرسندی از حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در تبریز افزود: امیر حاتمی از نیروهای خلاق، بافکر، دلسوز و مهربان ارتش جمهوری اسلامی است و افتخار آشنائی بنده با وزیر محترم به سال ها قبل و زمان حضور ایشان در منطقه شمالغرب بر می گردد.

حجت الاسلام  آل هاشم، همدلی، یکپارچگی و مودت را از ویژگی های بارز و مهم مسئولان آذربایجان شرقی دانست و افزود: در حال حاضر بین یگان های مختلف نیروهای مسلح در استان، مسئولان اجرایی و مردم وحدت و انسجام خوبی وجود دارند.

ارسال نظرات