به منظور بهره گیری از معنویت قرآن در سطح جامعه؛ پایگاه شهید صدوقی از ناحیه روح الله یزد اقدام به برپایی جلسات قرائت قرآن نمود.
کد خبر: ۹۰۰۵۷۸۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛سرهنگ حسین زارع کمالی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج یزد گفت:جامعه ما نیاز به بهره گیری از معنویت قرآن دارد و باید تلاش کنیم در زمینه گسترش فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع)به درستی عمل کرده و از این فعالیت ها بهره لازم را ببریم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد با بیان اینکه در اشاعه فرهنگ قرآنی خانواده نقش به سزایی دارد، اظهار داشت:والدین وظیفه دارند فرزندان خود را با تعالیم قرآنی آشنا و تربیت کنند.
وی عنوان کرد:تربیت فرزندان اگر براساس قرآن باشد و نظارت از جانب آنان صورت گیرد، تهاجم فرهنگی نمی تواند به جوانان آسیب برساند.
زارع کمالی با تأکید بر اینکه جوانان امروزی به خوبی اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی که از سوی دستگاه های فرهنگی اجرا می شود را درک می کنند، بیان داشت:باید بتوانیم در ترویج و نشر فعالیت های فرهنگی و قرآنی تلاش و با اجرای صحیح آن این فعالیت ها را در جامعه اسلامی گسترش داده و نهادینه کنیم که برگزاری جلسات قرائت قرآن محلات می تواند گام مؤثری در این راستا باشد.

ارسال نظرات