خبرهای داغ:
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود:

طلاق و اعتیاد مهمترین آسیب‌های اجتماعی گریبانگیر جامعه

مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود گفت: طلاق و اعتیاد مهمترین آسیب‌های اجتماعی گریبانگیر جامعه است و باید با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون به‌ویژه خود مردم نسبت به کنترل و مهار آن اقدام کرد.
کد خبر: ۹۰۰۵۷۸۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد ابراهیمی در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی کاهش آسیب‌های اجتماعی این موسسه اظهار کرد: با توجه به اینکه آسیب‌های اجتماعی در صورت عدم مهار، بحران‌زا خواهد بود، استفاده از ظرفیت مردمی و آموزش آحاد جامعه اساسی‌ترین راهکار در این زمینه است.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین با بیان اینکه توجه به آسیب‌های اجتماعی و رفع آن همواره یکی از دغدغه‌های اساسی در جامعه اسلامی ماست، افزود: همه افراد مسئول و مردم وظیفه دارند تا با حساسیت زیاد به این مهم توجه کرده و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در صدد رفع باشند.
ابراهیمی با اشاره به فرصت‌ها، قابلیت‌ها و در عین حال تهدیدات فضای مجازی تصریح کرد: بدون شک در صورت عدم مدیریت و برنامه‌ریزی در زمینه استفاده صحیح و اصولی از فضا‌های مجازی توسط کاربران، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی گریبان فرد و جامعه را خواهد گرفت.
وی بر استفاده از ظرفیت مردم برای کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و اذعان کرد: تجربه نشان داده است هر زمان مردم پای کار آمدند، علاوه بر مدیریت انواع بحران‌ها، توفیقات زیادی نیز حاصل شده است.
وی با اشاره به مهاجرت‌های بدون هدف و برنامه‌ریزی شده، طلاق و اعتیاد را مهمترین آسیب‌های اجتماعی گریبانگیر جامعه دانست و استفاده از ظرفیت‌های گوناگون به‌ویژه خود مردم نسبت به کنترل و مهار آن را اقدامی مهم برشمرد.
در ادامه جلسه حاضرین شرکت کننده در جلسه طرح‌ها و برنامه‌های خود را ارائه نموده و مقرر گردید تا با تشکیل ستادی در جهت برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نمایشگاه‌های فرهنگی در رابطه با موضوع کاهش و کنترل آسیب‌های اجتم‌های اقدامات مناسبی صورت پذیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار