اعزام 120 جهادگر بسیجی به مناطق محروم ساری

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول‌الله (ص) سپاه شهرستان ساری از اعزام 120 نفر از نیروهای بسیج مردمی برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی مناطق محروم شهرستان ساری در قالب اردوهای هفت روزه خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۰۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، وحید دهقان در گفت‌وگویی اظهار کرد: محور فعالیت‌های حوزه مقاومت بسیج محمد رسول‌الله، جذب، سازماندهی، آموزش و بکارگیری نیروهای مردمی در قالب عضویت‌های عادی و فعال بسیج در بخش‌های تربیتی، دفاعی و رزمی، سازندگی، فرهنگی و ورزشی است.

‌وی برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نظارت و سرکشی از رده‌های تخصصی در پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات براساس زمان‌بندی فصلی را محور دوم از فعالیت‌های این نهاد برشمرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول‌الله (ص) سپاه شهرستان ساری از اعزام 120 نفر از نیروهای بسیج مردمی برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی مناطق محروم شهرستان ساری در قالب اردوهای هفت روزه خبر داد و گفت: کلاس‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای ویژه اقتصاد مقاومتی، مشاغل خانگی و طرح‌های صنایع تبدیلی در سطح حوزه مقاومت با ارائه گواهینامه برگزار شد.

این مسؤول با اشاره به انتشار تجربیات موفق امر به معروف و نهی از منکر گستره استحفاظی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد و حسینیه‌ها، تصریح کرد: برنامه‌های تربیتی و معرفتی مانند اداره گروه‌های قرآنی، تشکیل و اداره حلقه‌های صالحین با محوریت مساجد و اماکن متبرکه اجرا شد.

دهقان از سازماندهی، آموزش و آماده‌سازی گردان بیت‌المقدس محمد رسول‌‌الله(ص) برای مقابله با هرگونه تهدید و ناآرامی در محدوده سرزمینی خبر داد و بیان کرد: گشت‌های عملیاتی محله‌محور بسیج در طول سال توسط پایگاه‌های مقاومت در هر منطقه در حال اجراست.

وی به مجموعه فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی این حوزه مقاومت در مرکز استان اشاره کرد و گفت: جام‌های ورزشی در مناسبت‌های ملی و انقلابی همچون دهه فجر، هفته بسیج و دفاع مقدس برگزار می‌شود و همچنین تیم‌های ورزشی محله‌محور تشکیل و مسابقات ورزشی مسجدمحور در حال اجراست.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول‌الله (ص) سپاه شهرستان ساری از اعزام بیش از هزار نفر از نیروهای بسیجی و غیربسیجی به اردوهای آموزشی، تفریحی، سیاحتی و زیارتی شهرستانی، استانی و کشوری خبر داد و افزود: دو کاروان در سال‌جاری به اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

این مسؤول با اشاره به برگزاری 12 یادواره شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم در سطح این حوزه مقاومت طی سال ‌گذشته، اظهار کرد: بیش از 10 برنامه آبروی‌محله که در واقع همان گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هر محله در منزل هر شهید توسط اهالی همان محل است، انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها