فرهنگ‌سازی رکن‌اساسی حفظ منابع‌طبیعی است

فرماندار سوادکوه با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی رکن‌اساسی حفظ منابع‌طبیعی است، خاطر‌نشان کرد: تلاش‌گران عرصه منابع‌طبیعی هم باید در حوزه مردم‌داری و هم به عنوان ضابط‌قضایی عمل‌کنند که این بیانگر وظایفی است که ضد‌و نقیض به نظر‌می‌رسد.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۱۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، فرماندار سوادکوه نیز با اشاره به اهمیت منابع‌طبیعی به نامگذاری سال‌ توسط مقام‌معظم‌رهبری، گفت: بخش مهمی از نامگذاری‌های سال‌های اخیر توسط مقام معظم‌رهبری با موضوع اقتصاد و اقتصاد‌مقاومتی بود.

عبدالجواد توحیدی‌مقدم با بیان اینکه بر طبق سند 1404، جمهوری اسلامی ایران باید کشوری توانمند در عرصه‌های مختلف‌باشد، افزود: همه‌ما باید برای تحقق شعار سال مقام‌معظم رهبری تلاش کنیم و شعار امسال هم با همکاری و تعامل مردم محقق‌شدنی است.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی رکن‌اساسی حفظ منابع‌طبیعی است، خاطر‌نشان کرد: تلاش‌گران عرصه منابع‌طبیعی هم باید در حوزه مردم‌داری و هم به عنوان ضابط‌قضایی عمل‌کنند که این بیانگر وظایفی است که ضد‌و نقیض به نظر‌می‌رسد.

توحیدی‌مقدم گفت: علاقه‌مند به ادامه حضور ید‌الله داودی به عنوان رئیس اداره منابع‌طبیعی‌و آبخیز‌داری شهرستان سوادکوه بودیم که با نظر استانی و برای ارتقای او اقدام‌شد و ما مانع ارتقای این مدیر توانمند نمی‌شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها