فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: رشادت‌ها و فداکاریهای شهید صیاد شیرازی فرامو‌ش‌نشدنی است و شهید صیاد شیرازی دستاوردهای بسیار زیادی از خود به جای گذاشته است.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۴۲
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

فداکاری های شهید صیاد شیرازی فرامو‌ش‌نشدنی است 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ کریم چشک در مراسم بزرگداشت نوزدهمین سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی در اردبیل با اشاره به این که مراسم بزرگداشت صیاد شیرازی با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد افزود: مردم بار دیگر نشان دادند که همیشه از آرمانهای مقدس انقلاباسلامی دفاع کرده‌اند.

وی تصریح کرد: هر چه داریم در سایه‌خون شهیدا والامقام به دست آمده است که ما روز به روز پیشرفت می‌کنیم و ما قدردان این خون پاک هستیم.

فرماندار اردبیل نیز در ادامه این مراسم با اشاره به این که خانواده‌های معظم شهدا بزرگ‌ترین سرمایه‌ برای ما هستند بیان کرد: این خانواده‌ها با گذشت از جان و مال و فرزندانشان به ما درس‌های بزرگی یاد دادند.

جواد زنجانی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از رسالت‌های اساسی است و باید در این زمینه همگان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

مراسم بزرگداشت امیر سپهبد صیاد شیرازی امروز به طور منظم و باشکوه در مسجد سرچشمه اردبیل برگزار شد و یاد و خاطره این شهید والامقام گرامی داشته شد.

ارسال نظرات