مدیر جهادکشاورزی شهرستان سقز بر ثبت نام کشاورزان در سامانه "نظام نوین ترویج" تاکید کرد و گفت: تنها شرط خرید گندم از کشاورزان ثبت نام در این سامانه است.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۴۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نافع علائی نیا اظهار کرد: با توجه به استقرار نظام نوین ترویج در مراکز جهاد کشاورزی و ثبت اطلاعات آماری بهره برداران بخش کشاورزی، مقرر شده که به منظور محدود کردن دست واسطه ها، خرید گندم تنها از کشاورزانی انجام شود که در سامانه مربوطه ثبت نام کرده و میزان سطوح زیر کشت گندم خود را اعلام کرده اند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان سقز بیان کرد: این امر به رغم اعلام اهمیت و حساسیت موضوع به بهره برداران، از طریق شورا‌های اسلامی روستاها، دهیاری‌ها و بخشدارها، حسب مکاتبۀ جهاد کشاورزی شهرستان می‌باشد.

وی افزود: روند ثبت اطلاعات در سامانه مذکور از ابتدای مهرماه آغاز شده و اطلاعات اکثر کشاورزان و سطوح زیر کشت گندم آن‌ها ثبت شده است، اما هنوز تعدادی از بهره برداران از مراجعه به مراکز جهاد کشاورزی خودداری کرده، و یا از پاسخگویی حضوری و تلفنی، و ارائه اطلاعات به مروجین مراکز خودداری می‌کنند.

علائی نیا از کلیۀ کشاورزان درخواست کرد، باتوجه به اینکه حسب دستورالعمل خرید تضمینی گندم، تحویل گندم تنها از کشاورزانی انجام می‌شود که در سامانه جامع نظام نوین ترویج ثبت نام کرده باشند، به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل برای خود در هنگام تحویل گندم، هرچه سریعتر و در فرصت ۱۰ روزۀ باقی مانده، به مراکز جهاد کشاورزی منطقۀ خود مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات