فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اجرای 277 پروژه عمرانی با هزینه 4 میلیارد و 140 میلیون تومان توسط سپاه طی چهار سال‌گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۴۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سردار جهانبخش کرمی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان با گرامیداشت یاد و شهدای ایران اسلامی از جمله صیاد شهیدان شیرازی و آوینی گزارشی از اقدامات مورد تایید در حوزه‌های مختلف توسط بسیج از سال 1392 تا سال 96 را ارائه کرد.

وی از اجرای 277 پروژه عمرانی با هزینه 4 میلیارد و 145 میلیون تومان توسط سپاه از سال 1392 تا پایان سال 1396 خبر داد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تعداد سالن‌های ورزشی احداث شده را 44 واحد اعلام و تصریح کرد: این سالن‌ها به سالن‌های موجود اضافه شد که مجموع آن‌ها را به 55 سالن رساند.

این مسئول با اشاره به حضور 46 هزار نفر از گروه های جهادی در برنامه ها، افزود: این گروه ها در حال حاضر شناسنامه دار شده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه در سرپل ذهاب نیز6 گروه جهادی از اولین ساعات خدمات رسانی کرده اند،افزود: اسکان موقت و آماده سازی کانکس ها از برنامه های اجرا شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه استان در راستای ایجاد اشتغال با همراهی دستگاه‌های دیگر زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی برای 26 هزار و 758 نفر را فراهم کرده است، ادامه داد: این دوره‌ها تاثیر قابل توجهی در اشتغال داشته است.

سردار کرمی با اشاره به اینکه از سال 1392 تا پایان سال گذشته 31 میلیارد تومان از طریق بسیح با عاملیت بانک مهر اقتصاد تسهیلات ارائه شده است، گفت: طی این مدت برای 5 هزار و 500 نفر هم اشتغال ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه 3 هزار نفر از افراد واجد شرایط توسط سپاه به مشهد مقدس اعزام شده‌اند، ادامه داد: تعداد بسیجیان اعزام شده به مشهد هم بیش از 4 هزار و 500 نفر بوده است.

 

ارسال نظرات