خبرهای داغ:
مراسم یادبود شهید «صیاد شیرازی» با حضور طلاب مدرسه علمیه تمام‌وقت خوابگاهی جامعه‌الزهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۶۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
مراسم یادبود شهید سپهبد صیاد شیرازی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مراسم یاد بود شهید «صیاد شیرازی» همزمان با سالروز شهادت این شهید والامقام در مدرسه علمیه تمام وقت خوابگاهی جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) همراه با زنگ صلوات برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، صلوات‌های قرآنی برای شادی روح شهدا فرستاده شد و یکی از بانوان طلبه خوابگاهی با اشاره به نحوه شهادت شهید «علی صیاد شیرازی»، قسمتی از وصیت‌نامه این شهید والامقام را قرائت کرد.

خاطر نشان می‌شود: شهید علی صیادشیرازی روز شنبه ۲۱ فروردین ماه ۱۳۷۸ در حوالی خانه اش مورد سوء قصد عوامل تروریست قرار گرفت و به شهادت رسید.

در پی این حادثه یک سخنگوی گروهک تروریستی منافقین در تماس با خبرگزاری فرانسه در نیکوزیا مسئولیت این جنایت را بر عهده گرفت.

قسمت‌هایی از وصیت نامه شهید سپهبد صیاد شیرازی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله ربّ العالمین و صلّی الله علی محمد و آله الطّاهرین و سلّم

انالله و انا الیه راجعون

هذا ما وعدنا الله و رسوله و صدق الله و رسوله. اللهم زدنا ایماناً و ارحمنا. اشهد ان لااله الا الله وحده لا شریک له و أن محمّداً عبده و رسوله ارسله بالهدی و دین الحق و ان الصدیقة الطاهرة فاطمة الزهرا، سیدة نساء العالمین و أن علیاً أمیرالمؤمنین و الحسن و الحسین و علی بن الحسین و محمّد بن علی و جعفر بن محمّد و موسی بن جعفر و علی بن موسی و محمّد بن علی و علی بن محمّد و الحسن بن علی و الحجة القائم المنتظر صلواة الله و سلامه علیهم ائمتی و سادتی و موالی بهم اتولی و من اعدائهم اتبرء و أن الموت و النشور حق و الساعة آتیة لا ریب فی‌ها و أن الجنة و النار حق.

اللهم أدخلنا جنتک برحمتک و جنّبنا و احفظنا من عذابک بلطفک و احسانک یا لطیفاً بعباده یا أرحم الراحمین

خداوندا! این تو هستی که قلبم را مالامال از عشق به راهت، اسلامت، نظامت و ولایت قرار دادی.

خدایا! تو خود می‌دانی که همواره آماده بوده ام آن چه را که تو خود به من دادی در راه عشقی که به راهت دارم نثار کنم. اگر جز این نبودم آن هم خواست تو بود.

پروردگارا رفتن در دست توست، من نمی‌دانم چه موقع خواهم رفت، ولی می‌دانم که از تو باید بخواهم مرا در رکاب امام زمانم قرار دهی و آن قدر با دشمنان قسم خورده دینت بجنگم تا به فیض شهادت برسم.

خداوندا، ولی امرت حضرت آیت الله خامنه‌ای را تا ظهور حضرت مهدی (عج)، زنده، پاینده و موفق بدار. آمین یا رب العالمین – من الله التوفیق
ارسال نظرات