خبرهای داغ:
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:
معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: خادم بازماندگان شهدا و ایثارگران بودن، بزرگترین افتخار ماست.
کد خبر: ۹۰۰۵۸۹۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، محمدرضا علی‌اکبربیک معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین به همراه محرمعلی والدی معاون اجرایی و جمعی از فرماندهان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با خانواده‌های شهدا دیدار کردند.
این دیدارها از والدین شهید محمدتقی جمالی، مادر شهید جلال ذوالقدر و والدین شهید رمضان علی‌تبار صورت گرفت.
در این دیدارها، معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از مقام و منزلت خانواده‌های شهدا تجلیل کرد و گفت: بزرگترین افتخار ما خادم بازماندگان شهدا بودن است و همیشه در خدمت کردن به شما عزیزان تلاش خواهیم کرد.
وی با اشاره به دیدار از خانواده‌های شهدا افزود: این دیدارها در دستور کار ماست تا ضمن احوالپرسی و تجلیل، در راستای شناسایی و رفع مشکلات آنها گام برداریم.
در ادامه این دیدارها، والدی گفت: در ابتدای سال جاری دیدار با خانواده‌های شهدا را شروع کردیم تا با قوت بیشتری کار خود را آغاز کرده و در این راه نیازمند دعای خیر شما عزیزان هستیم.
وی گفت: اکنون در برهه‌ای از زمان هستیم که در کشورهای همسایه ناامنی می‌باشد ولی در کشور ما به برکت مجاهدت‌های شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم آرامش حاکم است.
معاون اجرایی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین افزود: اگر شهدا جان خود را فدا نمی‌کردند امروز کشور ما نیز همانند کشورهای منطقه با آسیب جدی مواجه بود.
این مسوول گفت: بر خودمان واجب می‌دانیم که از صبر و مقاومت خانواده‌های معزز شهدا قدردانی کرده و همیشه خود را خادم آنها بدانیم.
گفتنی است: در این دیدارها مسوولان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مقام والای خانواده‌های شهدا تجلیل کردند.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها