رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران فرامنطقه‌ای و جهانی شده و همه این اقتدار را مرهون شهیدانی همچون صیاد شیرازی است.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۰۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام مقدسیان در ویژه برنامه گرامیداشت شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی اظهارکرد: شهید صیاد شیرازی انسانی وارسته و ولایتمدار بود که در دل ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرماندهی خود توانست در بسیاری از عملیات‌های سخت و نفس‌گیر بخصوص در منطقه کردستان نقش تاثیرگذاری داشته باشد.

وی تصریح کرد: تجربه دوران دفاع مقدس از جمهوری اسلامی ایران یک کشور قدرتمند در عرصه نظامی ساخت و توانست در این مدت و پس از آن توان بازدارندگی دفاعی خود را در برابر دشمنان اسلام نیز افزایش دهد.

مقدسیان خاطر نشان کرد: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران فرامنطقه‌ای و جهانی شده و همه این اقتدار را مرهون شهیدانی همچون صیاد شیرازی و اخلاص و معنویت رزمندگان و شیرمردانی است که در دروان دفاع مقدس و پس از آن از همه هستی خود گذشتند تا این اقتدار رقم بخورد.

رییس عقیدتی سیاسی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق درپایان گفت: خوشبختانه امروز بسیاری از فعالیت‌های انقلاب اسلامی در این مدت چهل سال باعث شده تا آمار گرایش مردم اروپا، آفریقا و حتی آمریکا به جهان اسلام افزایش یابد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها