فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد گفت: لازمه تحقق این امر افزایش تولیدات با کیفیت توسط تولید کنندگان، حمایت مسئولان از آنها و همت مردم برای خرید این کالاهاست و در این صورت شاهد رونق اقتصادی و كسب و كار و اشتغال خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۲۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

لازمه تحقق حمایت از کالای ایرانی افزایش تولیدات با کیفیت توسط تولید کنندگان است/تحقق شعار سال وظیفه‌ای همگانی

به گزارش خبرگزاری بیسج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوري با اشاره به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به نام "حمایت از کالای ایرانی" گفت: لازمه تحقق این امر افزایش تولیدات با کیفیت توسط تولید کنندگان، حمایت مسئولان از آنها و همت مردم برای خرید این کالاهاست و در این صورت شاهد رونق اقتصادی و كسب و كار و اشتغال خواهیم بود.

وي با بيان اينكه در این چند سال اخیر نامگذاری ها و جهت گیری شعار سال رهبر معظم انقلاب بر اساس اقتصاد بوده است، بر تعصب استفاده از کالای ایرانی تاكيد كرد و افزود: اگر چنین روحیه‌ای در میان مردم و مسئولان جامعه ایجاد شود، بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی و اقتصادی همانند بیکاری، برطرف می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان پارس آباد گفت: نباید با شعار امسال به صورت شعاری برخورد شود و باید شاهد عملکرد جهادی از سوی مسئولین برای دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه باشیم و در اين ميان مردم نيز باید با استفاده نکردن از جنس قاچاق و استفاده باتعصب از کالای ایرانی در تحقق شعار سال تلاش نمایند.

نوري با تأکید بر ضرورت جلوگیری از واردات بی‌رویه کالاهای خارجی، تصریح کرد: اگر با قاچاق و واردات بی‌رویه محصولات خارجی مقابله شود، هزاران شغل جدید در کشور ایجاد خواهد شد، این در حالی است که در شرایط فعلی، واردات بی‌رویه از مهمترین دلایل بیکاری جوانان است.

وي ادامه داد: با نگاهی به نامگذاری شعار سال های گذشته مقام معظم رهبری به خوبی در می یابیم که بیش از یک دهه است که رهبر معظم انقلاب شعار سال را با محوریت مسائل اقتصادی نامگذاری می‌کنند و این مهم نشان از اهمیت مسائل اقتصادی و معیشتی مردم برای ایشان است.

فرمانده سپاه ناحيه پارس آباد در ادامه نظارت دقیق مسئولان برای تولید کالای با کیفیت را ضروری دانست و گفت: اگر قرار است کالای بی‌کیفیتی وارد بازار شود، باید از مبدأ جلوی آن گرفته شود و اقداماتی صورت بگیرد تا در زمان تولید شاخصه‌های کیفیت و استاندارد به خوبی اعمال و در نهایت محصول با کیفیت به بازار عرضه شود.

نوري خاطرنشان کرد: همان طور که مردم را تشویق می‌کنیم تا کالای ایرانی مصرف کنند، از مدیران و تولیدکنندگان نیز می‌خواهیم که حقوق مصرف کنندگان را رعایت کنند و با تولید کالای مرغوب و مورد پسند مصرف کنندگان، مشکلات حوزه اشتغال را برطرف کنند.

ارسال نظرات