در نشستی صمیمی، سرپرست و معاونین دانشگاه فرهنگیان استان مازندران با کارکنان مدیریت استانی و پردیس دکتر شریعتی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۲۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

به گزارش سرویس فرهنگیان خبرگزاری بسیج،  در این نشست که با حضور حجت الاسلام والمسلمین جعفری مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان مازندران و کارکنان این نهاد برگزار شد، دکتر کسائیان سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان مازندران، ضمن تبریک سال نو و عید نوروز و آرزوی سلامت و سعادت برای همه اعضای محترم دانشگاه بر لزوم پرداختن عملی به شعار سال و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی و رسالت دانشگاه فرهنگیان در راستای تحقق این شعار تأکید داشتند.

دکتر کسائیان تصریح کرد : ممکن است اینگونه تصور شود که حمایت از کالای ایرانی عمدتا در ارتباط با صنعت معنا می شود و احتمالا ما دانشگاهیان نمی توانیم نقش مهمی در این زمینه ایفا کنیم. ایشان با نادرست خواندن این گمان ادامه دادند:  به دلیل اینکه دانشگاه فرهنگیان مرکز تعلیم و تربیت افرادی است که در آینده ای نه چندان دور معلمان مدارس این کشور خواهند بود نقش مهم و بسیار کلیدی فرهنگ سازی در این خصوص را بر عهده دانشگاهها به طور اعم و دانشگاه فرهنگیان به طور خاص دانستند.

وی با اشاره به این که دانشگاه فرهنگیان یکی از سرچشمه های تحول جامعه است اظهار داشت : نباید از نقش تولید کننده در ارائه کالای با کیفیت و مرغوب جهت جلب رضایت مشتریان غافل شد. اگر ما بخواهیم فرهنگ حمایت از صنعت، کالا و خدمات ایرانی را از یک سو و وجدان ، دقت و وسواس در تولید محصولات کیفی را از سوی دیگر  در کشور نهادینه کنیم باید از آموزش و پرورش و به تبع آن از تربیت معلم شروع کنیم.

ایشان در ادامه گفتند: ما اساتید و کارکنان دانشگاه نیز باید برای جلب رضایت دانشجویان و نهادینه کردن کار کیفی در کشور از خودمان شروع کنیم تا معلمان آینده این کشور  زیبایی های ناشی ازکار وجدانی، دلسوزانه، دقیق و گره گشایانه را به صورت عملی در دوران تحصیل خود در ما ببینند و از لذت آن بهرهمند شوند و آن را در مدارس با رفتار نهادینه شده خود اشاعه دهند. در ساعات اداری، از هرگونه اتلاف وقت خودداری نمائیم و زمان بیشتری به دانشجویان اختصاص داده و کار با کیفیت ارائه دهیم تا خدای ناکرده مشمول آیه ی "ویلَ للمطفین" نشویم.

دکتر کسائیان در پایان اشاره کرد :ابتدای هر سال زمان مناسبی برای اتخاذ برخی از تصمیمات می باشد. از همکاران ارجمند خواهشمندم برای گسترش فرهنگ گره گشایی، جلب رضایت ارباب رجوع، کاهش اتلاف وقت در محیط اداری و ارائه کار کیفی و دلسوزانه تلاش کنند.

ارسال نظرات