آثار عکاسی(عکس‌پوستر) حسین بهرامی از هنرمندان عکاس مازندران و هنرمند برگزیده هنر انقلاب، در سالن شهیدآباد حوزه هنری استان مازندران رونمایی شد.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۳۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، 20 تا 27 فروردین‌ماه هفته هنر انقلاب با گرامیداشت یاد و نام شهید اهل قلم مرتضی آوینی است که در راه کشف حقیقت و حین کار به درجه رفیع شهادت نائل آمد، شعار اصلی حوزه هنری، «هنر متعهد به حقیقت» است، زیرا هنری که برگرفته و آمیخته با حقیقت باشد می‌تواند با مخاطب خود به‌خوبی صحبت کند و پیام‌رسان باشد.

حوزه هنری با کشف استعدادهای خلاق و متعهد، آنها را هدایت و حمایت می‌کند تا ایده‌های خود را به یک اثر کاربردی و تأثیرگذار در جامعه تبدیل کنند.

یکی از هنرهایی که می‌تواند با مخاطبان ارتباط خوبی برقرار کند؛ عکاسی است، هنری که در بند ابزار نیست بلکه این ابزار است که در بند هنرمند است؛ در واقع بهترین دوربین آن نیست که قیمت و کیفیت بالایی داشته باشد؛ بهترین دوربین آن است که یک عکاس حرفه‌ای پشت آن باشد.

به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی، با حضور داود ضامنی مدیرکل ارزشیابی نظارت اداره‌کل امور استان‌ها حوزه هنری، پیش از آغاز نشست تخصصی با موضوع «مفهوم واقعیت سینمایی در اندیشه‌های شهید آوینی»، یکی از آثار عکاسی(عکس‌پوستر) حسین بهرامی از هنرمندان عکاس مازندران و هنرمند برگزیده هنر انقلاب، در سالن شهیدآباد حوزه هنری استان رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها