استاندار هرمزگان، گفت: پیوند ملت با ولایت رمز موفقیت در تمام زمینه هاست.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۵۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به همراه جمعی از معاونین با دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان دیدار و گفتگو کردند.

دکتر همتی، عنوان کرد: در دوران 8 سال دفاع مقدس چون مردم با امام و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همدل و همراه بودند توانستند با توکل بر خداوند متعال در مقابل دشمنان خود ایستادگی کنند و پیروز میدان حق علیه باطل شوند.

استاندار هرمزگان، تصریح کرد: امروز اگر باری دیگر دشمن با نفوذ و هجمه ی اقتصادی وارد میدان شده و از این طریق به دنبال ضعیف کردن کشورمان از درون  می باشد، ما می توانیم با ایجاد تولید و اشتغال، و محور قرار دادن معیشت مردم و حمایت از کالای ایرانی با ر دیگر تمام هجمه ها را خنثی کنیم و پیروز این میدان شویم.

وی، یادآور شد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) امروز به عنوان دیدبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام همجمه ها و نقشه های شوم دشمنان را می بینند و ما هم این را وظیفه خود می بینیم با همدلی و همراهی گوش به فرمان ولایت و بهره گیری از تمام ظرفیت ها و بسیج تمام دستگاه ها، اقتصاد کشور را پر قدرت نماییم و این تهدید را تبدیل به فرصت نماییم،  تا تهاجمات دشمنان خنثی و آتشی در چشم خودشان باشد.

این مقام مسئول، افزود:  باید همه ی توان خود را برای رفع دغدغه های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در کنار هم بگذاریم.

وی در پایان، عنوان کرد: امیدوارم در پی یک همدلی، انسجام، احساس مسئولیت و همگرایی خوب اقدامات مناسبی برای تامین امنیت استان و تحقق شعار سال که رضایتمندی مردم و به حرکت درآمدن دستگاه ها را به دنبال دارد صورت پذیرد و نتایج خوبی برای استان، کشور و مردم خلق نماییم.

 

 

 

 

ارسال نظرات