خبرهای داغ:
حجت الاسلام عبادی در صحن علنی مجلس:

چرا انتقال آب به خراسان جنوبی را جدی نگرفته اید؟

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: حدود ۴۸۰ روستا با تانکر آبرسانی می‌شوند. چرا در بحث انتقال آب به استان های گرفتار مثل استان خراسان جنوبی را جدی نگرفته اید؟
کد خبر: ۹۰۰۵۹۶۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس در نطق میان دستور در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر نیرو تصریح کرد: بحران آب در خراسان جنوبی، مردم و کشاورزان را مستاصل کرده، حدود ۴۸۰ روستا با تانکر آبرسانی می‌شوند. چرا در بحث انتقال آب به استان های گرفتار مثل استان خراسان جنوبی را جدی نگرفته اید؟ آقای وزیر به مردم گزارش دهید که در خصوص باروری ابرها، امسال چه کاری کردید؟

 

حجت الاسلام عبادی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: فرهنگیان خواهان اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان هستند در این خصوص تسریع نمایید. تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با زحمت فراوان به پایان رسید. نزدیک یکسال نمایندگان متعددی در این کمیته تحقیق و تفحص بودند زحمت کشیدند و مفاسد را در صحن علنی قرائت کردند. از قوه قضاییه می خواهیم هر چه سریعتر به این پرونده رسیدگی کند و مفسدان اقتصادی را مجازات کند.

 

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خطاب به وزیر امور خارجه گفت: وزارت خارجه شما هنوز نگاه اقتصادی پیدا نکرده، بحث اقتصادی علی رغم برخی از تحولات در وزارت خارجه هنوز کم رنگ است. بایستی نسبت به تحول در آن وزرات خانه تسریع نمایید.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس خطاب به دولت گفت: هنوز مشکل سهامداران پدیده شاندیز و موسسات مالی برطرف نشده، هنوز برخی پولشان را دریافت نکرده‌اند. این روش مدیریت بانک مرکزی و بعضی دستگاه های دیگر در بخش موسسات مالی و اعتباری و موسسه پدیده شاندیز محل نقد فراوان دارد. چرا پیگیر حق و حقوق مردم نیستید. در این خصوص آیا کسی به کرسی محاکمه گذاشته شد؟

 

رئیس مجمع نمایندگان مردم خراسان جنوبی در پایان اظهارداشت: از همه دعوت می‌کنم در این شرایط سختی که دشمنان در حال توطئه برای تضعیف نظام مقدس اسلامی هستند، با وحدت و همدلی پشت مقام معظم رهبری حرکت کنند، خواست‌های جناحی، حزبی و رفاقت ها را کنار گذاشته شود و منافع مردم و انقلاب در نظر گرفته شود و همه به وصیت رهبر کبیر انقلاب اسلامی عمل کنند که فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به شما آسیب نرسد. یقینا اگر چنین شود آینده این کشور امیدوار کننده خواهد بود و همه توطئه های ایادی استکبار جهانی با شکست مواجه خواهد شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها