خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب الأمر استان صبح امروز(چهارشنبه) در دیدار با مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین از این مرکز بخاطر حمایت از گروه تولیدات رادیویی تلویزیونی بسیج و همچنین برنامه سازی در سال 96 و برنامه های نوروزی امسال و راهیان نور تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۷۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ محمد امیری مقدم معاون فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب الأمر استان صبح امروز(چهارشنبه) در دیدار با مدیر کل صداوسیمای مرکز قزوین از این مرکز بخاطر حمایت از گروه تولیدات رادیویی تلویزیونی بسیج و همچنین برنامه سازی در سال 96 و برنامه های نوروزی امسال و راهیان نور تشکر و قدردانی کرد.
سرهنگ امیری مقدم همچنین به برنامه های سپاه صاحب الأمر استان برای محرومیت زدایی فرهنگی در شهر قزوین اشاره و تصریح کرد: سپاه صاحب الأمر استان بمنظور آسیب شناسی اجتماعی مناطق شهری قزوین، 12 منطقه را شناسایی کرده است که در طول امسال برای این مناطق طرح ها و برنامه های فرهنگی اجرا نماید تا این مناطق به مرور زمان از محرومیت فرهنگی و اجتماعی خارج شوند.
معصومی فر مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین هم در ادامه به ظرفیت های فرهنگی سپاه صاحب الأمر استان و همجنین توانمندی های فرهنگی استان اشاره و تصریح کرد: صداوسیما و سپاه می توانند در کارگروهی مشترک و با مشارکت یکدیگر گام ها ی بلندی در حوزه ی فرهنگ استان بردارند.
گفتنی است سال گذشته سپاه صاحب الأمر استان یادواره های متعددی برای شهدای استان در ناقط مختلف برگزار نمود که صداوسیمای مرکز قزوین این برنامه ها را پوشش داد و امسال هم در چارچوب کنگره شهدای استان این همکاری ها استمرار خواهد یافت.
1001/پ30 /ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها