سرهنگ محمدعلی میری مطرح کرد:

رواج خود بیگانگی، مثل "مرغ همسایه غاز است" را نمایان می‌کند

مسئول دبیرخانه اشراف فرماندهی سپاه سلمان گفت: دشمن با ایجاد خود بیگانگی در بین ملتهای مسلمان سعی در رسیدن به اهداف خود را دارد
کد خبر: ۹۰۰۵۹۷۳
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
سرهنگ پاسدار محمدعلی میری در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با اشاره به این مطلب که رهبر معظم انقلاب تا کنون بار‌ها درباره اهمیت خرید کالای ایرانی تاکید کرده است: مصرف کالای داخلی، تولید داخلی را افزایش می‌دهد، تولید داخلی که افزایش پیدا کرد؛ بیکاری برطرف می‌شود، تولید که رونق بگیرد، یعنی تورم کم بشود، گرانی کم بشود، اشتغال افزایش پیداکند؛ این‌ها همه به هم متصل است.
وی با بیان این که یک سر این قضیه دست مردم است که چگونه مصرف خودمان را انتخاب کنیم اظهار داشت: کار‌ها باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از تولید داخلی و رونق اقتصادی انجام شود.
مسئول دبیرخانه اشراف فرماندهی سپاه سلمان با توجه به اهمیت توسعه هرکشور در جهان امروز بیان کرد: تمرکز آمریکا در بلوک غرب در راستای تصرف امکانات مادی و معنوی کشور‌های مسلمان به ویژه کشور‌هایی است که در مسیر جاده ابریشم قرار دارند و دشمن بیشترین تهدیدات را بر این منطقه قرار داده است.
میری با تاکید بر این مطلب که تهدیدات و تحریم‌های دشمن در ایران و آسیای میانه است افزود:دشمن راه‌های بسیاری را طی کرده تا از طریق جنگ وآشوب به اهداف شوم خود دست یابد؛ به لطف خدا و با راهنمایی‌های پیامبر گونه رهبر معظم انقلاب ترفند‌های دشمن خنثی شده است.
وی با تاکید بر این مطلب که سخنان مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال به عنوان شعار سال راهکاری بر ایستادگی و مبارزه در برابر تهدیدات دشمنان و بدخواهان نظام است، تصریح کرد: دشمن سعی دارد تا در ۱۰۰ سال آینده بر ملت ما تسلط کاملی پیدا کند، چون از طریق نیرو‌های نظامی کاری به پیش نبرده است، امروز از طریق بازار و ایجاد خود بیگانگی سعی بر رسیدن در اهدافش را دارد.
مسئول دبیرخانه اشراف فرماندهی سپاه سلمان بیان کرد: دشمن در خاورمیانه با تبلیغ کالا‌های خارجی، حمایت از این نوع کالا‌ها را در دستور کارش قرارداده تا مردم با خریداری نیاز‌های روز مره خود از برند‌های خارجی، خودبیگانگی را در آن‌ها رواج دهد.
وی تاکید کرد: مردم با خرید کالا‌های خارجی در واقع، مثل «مرغ همسایه غاز است» را عملی می‌کنند.
میری به تصریح آفت ترویج خودبیگانگی در بین افراد جامعه که کاهش رکود صنعت را به دنبال خواهد داشت پرداخت و اظهار داشت: دشمن با این هدفگذاری به دنبال کاهش صنعت، صادرات، تسهیلات کارخانه‌ای و افزایش بیکاری و تورم است.
وی ادامه داد:خریداری کالا‌های خارجی از سوی مصرف کنندگان با وجود کالا‌های باکیفیت داخلی در حقیقت خیانت به اقتصاد داخلی کشور بوده و لازم است خرید کالا‌های داخلی به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.
مسئول دبیرخانه اشراف فرماندهی سپاه سلمان افزود: شرکت‌های تولیدی باید در راستای جلب اعتماد مشتریان کالا‌های باکیفیت و مرغوب تولید کرده و زمینه رضایتمندی مصرف کنندگان را فراهم کنند.
میری حمایت از حقوق مصرف کنندگان، از سوی تمامی دست اندرکاران تولید را ضروری دانست و تصریح کرد: توجه به ذائقه مصرف کنندگان در تولید کالا‌ها ضروری است و مصرف کننده حق دارد از حقوق خود دفاع کند و از خرید کالا‌های بی کیفیت و نامرغوب خودداری نماید.
وی با بیان اینکه سالم بودن زنجیره تولید و تولید کالا‌های باکیفیت سبب رضایتمندی مصرف کننده می‌شود اظهار کرد:فراهم کردن رضایتمندی مصرف کننده سبب افزایش سود شرکت تولیدی می‌شود.
مسئول دبیرخانه اشراف فرماندهی سپاه سلمان در پایان خاطر نشان کرد:مصرفکنندگان بازیگران اصلی عرصه تولید کشورند، زیرا با خرید و حمایت از کالا‌های ایرانی، ضمن کمک به رونق صنعت و تولید کشور، اهداف سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در حمایت از تولید داخلی و مبارزه با کالای قاچاق را محقق میسازند.
ارسال نظرات