مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در گفت‌‌وگو با «بسیج»:
بسیج گفت: درصدد هستیم تا در این سال ارتباط بین مساجد و اساتید دانشگاه‎ها برقرار کنیم که در این راستا پیش بینی شده از اساتید در انجام اموراتی چون تفسیر، طرح مباحث فرهنگی و .. استفاده شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۹۷۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به برنامه‎های پیش بینی شده در سال جدید عنوان کرد: یکی از محوری ترین برنامه‎های ما راه اندازی اندیشکده‎ها برای کمک به برنامه‎ریزی در حوزه‎های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است که در این راستا سه اندیشکده راه اندازی خواهد شد که از طریق آن افکار اساتید را به مراکز ذی ربط مثل استانداری و ادارات مرتبط با این موضوعات به منور حل مشکلات مربوط در این حوزه‎ها منتقل کنیم.

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در ادامه مطرح کرد: بازدیدهای علمی از کارخانه‎ها و مراکز علمی به منظور ایجاد یک امیدواری و آشنایی اساتید با بخش صنعت و مراکز علمی کشور، برگزاری جلسات هر دوماه یکبار با موضوع فرهنگی و سیاسی است، برگزاری حلقه‎های علمی از اقدامات دیگری است که برای این سال پیش بینی شده است.

بسیج در پایان با بیان اینکه در ایام و مناسبت‎های سیاسی نیز چون نه دی، هفته دفاع مقدس، هفته بسیج، دهه فجر و.. نشست‎های سیاسی برگزار می‎شود مطرح کرد: درصدد هستیم تا در این سال ارتباط بین مساجد و اساتید دانشگاه‎ها برقرار کنیم که در این راستا پیش بینی شده است که اساتید در داخل مساجد محله‎ها حضور یابند و از آنها در انجام اموراتی چون تفسیر، طرح مباحث فرهنگی و .. استفاده شود.

ارسال نظرات