خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین اذعان کرد: بخش عمده حمایت از کالای ایرانی بر عهده مسئولین و به‌ویژه قوه مقننه و قوه مجریه می‌باشد هرچند که نقش تولیدکنندگان و آحاد ملت نیز در این زمینه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۰۶۰۰۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰

سرگرد مهدی صادق‌پور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در تبیین شعار سال اظهار کرد: مطرح شدن حمایت از کالای ایرانی به عنوان شعار و راهبرد سال توسط مقام معظم رهبری انتخابی به حق و شایسته بوده است.
وی با اشاره به جنگ اقتصادی در جامعه امروز تصریح کرد: در جامعه امروز که با جنگ اقتصادی روبه‌رو است یقینا حمایت از کالای ایرانی می‌تواند موجب افزایش تولیدات داخلی و هم‌چنین افزایش اشتغال در کشور که علاجی برای معضل بیکاری و مقابله با جنگ اقتصادی است، شود.
این مسئول ابراز داشت: بخش عمده حمایت از کالای ایرانی بر عهده مسئولین و به‌ویژه قوه مقننه و قوه مجریه می‌باشد هرچند که نقش تولیدکنندگان و آحاد ملت نیز در این زمینه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین با اشاره به نقش مسئولین در حمایت از تولیدات داخلی مطرح کرد: امروز مسئولین می‌توانند با برداشتن قوانین مزاحم و دست و پاگیری چون معضلات بیمه، موضوعات مربوط به کارفرما و کارگر و هم‌چنین موضوع بازپرداخت سنگین وامها از سر راه تولیدکنندگان تا حد زیادی سبب افزایش تولیدات کشور شوند.
صادق‌پور بیان کرد: وزارت امور خارجه و دستگاه دیپلماسی کشور نیز می‌توانند نقش بسزایی را در حمایت از کالاهای ایرانی داشته باشند و سفرا باید در سفرهای خارجه خود علاوه بر توجه به مباحث سیاسی نسبت به مباحث اقتصادی کشور و بحث بازاریابی و صادرات کشور نیز حساس باشند.
وی تشریح کرد: مسئولین باید نسبت به کیفیت کالاهای داخلی توجه داشته و تولیدکنندگان نیز باید با افزایش کیفیت کالاهای تولیدی خود با توان هرچه بیشتر در بازارهای رقابتی موجود حضور داشته و محصولاتی با کیفیت مطلوب را تولید و صادر کنند.
این مسئول در خاتمه با اشاره به نقش مردم در حمایت از کالای داخلی خاطرنشان کرد: مردم باید به تولیدات داخلی اعتماد کرده و بدانند تنها راه آبادانی کشور و برون رفت از مشکلاتی چون بیکاری و ناهنجاری‌های موجود در جامعه حمایت از کالای داخلی است و باید نسبت به کالای ایرانی تعصب داشته باشند.
1005/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها