کارشناس مذهبی در گفتگو با «بسیج»:
حجت الاسلام خوش خلق گفت: پایبندی به اخلاق و رشد و تعالی اخلاقی مردم در صدر کار ایشان بوده است و در همه زمینه‌های اخلاقی؛ مسلمانان را به رشد و تعالی رساندند.
کد خبر: ۹۰۰۶۰۱۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

حجت الاسلام خوش خلق کارشناس مذهبی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به آیه " اقرا باسم ربك الذى خلق" سوره علق گفت: بشر همواره نیاز به پیشوا دارد و انبیاء و اولیاء الهی واسطه بین خدا و بشر هستند.

وی افزود: خدا بعثت پامبر (ص) را در شرایط خاص زمان و مکان قرار داد در زمانی که مردم گرفتار جهل و برده داری و تبعیض و دختر کشی بودند پیامبر در میان چنین مردمی به بعثت رسیدند و با همه اینها مبارزه کردند و دختر با بعثت پیامبر (ص) نه تنها ارزش پیدا کرد بلکه پاره تن پیامبر شد.

کارشناس مذهبی تصریح کرد: هدف اصلی پیامبر کامل کردن اخلاق بود که باید مورد توجه ما در همه زمان ها قرار بگیرد. در طول زندگانی پیامبر اسلام(ص) نیز به خوبی دیده می‌شود که پایبندی به اخلاق و رشد و تعالی اخلاقی مردم در صدر کار ایشان بوده است و در همه زمینه‌های اخلاقی؛ مسلمانان را به رشد و تعالی رساندند و پیام‌های بلند ایشان و اهل بیتشان، تا انتهای تاریخ، منادی شرافت و فضائل اخلاقی برای بشریت است.

ارسال نظرات