خبرهای داغ:
یکی از مراجع تقلید گفت: باید در برابر اینکه جمعی از مدافعان حرم از سوی صهیونیست‌ها به شهادت برسند فکری کرد و پاسخی قاطع به رژیم صهیونیستی داده شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۰۴۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
پاسخ قاطع به صهیونیست‌ها داده شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم برگزار شد اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با حمله موشکی به پایگاه نظامی سوریه شهادت تعدادی مدافعان حرم ایرانی را رقم زد.

این مرجع تقلید با بیان اینکه در برابر این اقدام نمی‌توانیم ساکت و بی‌تفاوت باشیم گفت: استقامت برای ایران مهم است بنابراین باید در برابر صهیونیست‌ها و آمریکا مقاوم باشیم و استقامت داشته باشیم، زیرا اگر سکوت کنیم فردا جرأت بیشتری پیدا می‌کنند.

وی عنوان کرد: بر اساس آیه قرآن پیامبران خدا در برابر دشمن استقامت داشتند و فق‌ها نیز همراه پیامبر بودند و هیچ پیامبری نبوده که جهاد نداشته باشد بلکه همواره با استقامت حرکت می‌کردند.

آیت‌الله نوری همدانی یادآور شد: فق‌ها در برابر دشمن در جهاد بودند و هیچگاه سست و تسلیم نشدند هدف علما این بوده که همیشه همراه پیامبران خدا با استقامت به جهاد ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: باید در برابر اینکه جمعی از مدافعان حرم از سوی صهیونیست‌ها به شهادت برسند فکری کرد و پاسخی قاطع به رژیم صهیونیستی داده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها