خبرهای داغ:
دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم گفت: طرح ناظر تاکنون به‌صورت محدود در قم اجرا می‌شده اما امسال به‌صورت گشت نامحسوس برای خودروهایی که ایجاد منکر و آلودگی صوتی می‌کنند، گسترده اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۰۵۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
طرح ناظر امر به‌ معروف برای خودروها در قم اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین معرفت ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) و امام‌جمعه قم که در سالن محراب حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های زیربنایی ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر در استان، اظهار داشت: در سطح استان کار‌های زیر بنایی مناسبی از جمله تفاهم‌نامه با حوزه علمیه و برنامه‌های دیگری در آموزش‌وپرورش و ادارات صورت گرفته است.

وی ایجاد تفاهم‌نامه ستاد امربه‌معروف با حوزه علمیه را مدنظر قرار داد و افزود: تفاهم‌نامه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر با حوزه علمیه در بخش‌های مختلف کمک‌های بسیاری را در اجرای برنامه‌ها انجام داد که اگر این تفاهم‌نامه در جامعه المصطفی انجام شود می‌توانیم امربه‌معروف و نهی از منکر را به‌صورت برون‌مرزی انجام دهیم.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم اجرایی شدن طرح تذکر لسانی را مدنظر قرار داد و عنوان کرد: حدود ۲۰۰ نفر به‌صورت دو نفره به‌صورت هفته‌ای در اطراف خیابان صفائیه، دورشهر و حرم مشغول تذکر لسانی هستند که در آینده این جلسات بیشتر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح ناظر تاکنون به‌صورت محدود در قم اجرا می‌شده اما امسال به‌صورت گشت نامحسوس برای خودرو‌هایی که ایجاد منکر و آلودگی صوتی می‌کنند، گسترده اجرا می‌شود.

معرفت از تشکیل شورای امربه‌معروف و نهی از منکر در ادارات یاد کرد و عنوان کرد: در ادارات شورا‌های ستاد امربه‌معروف تشکیل‌شده است، همچنین بازرسانی برای ارائه گزارش به ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر نیز از ادارات سرکشی می‌کنند.
ارسال نظرات