خبرهای داغ:
حجت الاسلام رحمتی گفت: اگر معلمان و فرهنگیان با توجه به مخاطب خود اقدام به تبیین و روشنگری در زمینه اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی نمایند، قطعا حمایت از کالای ایرانی محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۰۶۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر، در آستانه هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، جمعی از کارکنان آموزش و پرورش شهرستان خمینی شهر در دفتر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج خمینی شهر حضور یافتند.

در این جلسه صمیمی ابتدا حجت الاسلام رحمتی ضمن تبریک ایام و اعیاد ماه مکرم رجب به میهمانان و اشاره به آغاز سال جدید و بهره برداری از هر دو موضوع در جهت خودسازی و رسیدن به کمال، توجه به معاد و تعمیق معاد باوری را از مهم ترین اصول دین و بهترین راه در مسیر رسیدن به اهداف آفرینش دانست و تاکید کرد: عدم اعتقاد به معاد نتیجه ای جز پوچ گرایی و بی هدفی و نهایتا خودکشی نخواهد داشت.
در ادامه ایشان با اشاره عنوان سال جدید و تاکید مقام معظم رهبری( مد ظله العالی ) بر اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی را از مبانی تحقق اقتصاد مقاومتی بیان کرد و به نقش و توان آموزش و پرورش در آن زمینه اشاره کرد و گفت: اگر معلمان و فرهنگیان با توجه به مخاطب خود اقدام به تبیین و روشنگری در این زمینه نمایند قطعا حمایت از کالای ایرانی محقق خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار