نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: ارتقای رتبه‌ی نیروی انتظامی استان البرز به درجات بالاتر، به‌منظور توسعه‌ی نیروها و تجهیزات و امکان خدمت‌رسانی بهتر به مردم، نیازی ضروری است که باید در اولویت مدیران و مسئولین مربوطه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۰۶۰۸۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز، با همراهی جمعی از معاونین و مدیران فرماندهی انتظامی استان البرز، با حضور در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، ضمن اقامه نماز ظهر و عصر به امامت آیت‌الله حسینی همدانی به بیان گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه‌های آتی ناجا در استان البرز پرداختند.

ارتقای رتبه‌ی نیروی انتظامی استان البرز به درجات بالاتر، ضروری است

در این جلسه، نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با گرامیداشت ایام مبارک ماه رجب و اعیاد این ماه، بیان داشت: ماه رجب، مقدمه ورود به شعبان و زمینه‌ساز آمادگی برای رمضان المبارک و لیالی قدر است، لذا فرصت‌های حساس آن‌که آثار فراوانی دارند، باید به‌دقت مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

آیت‌الله حسینی همدانی ضمن تشکر از تلاش‌های ناجا در مقاطع مختلف و بخصوص ایام نوروز، اظهار داشت: استان البرز هم به دلیل نزدیکی به تهران و هم به دلیل اینکه در مسیر شاهراه ارتباطی پایتخت و غرب کشور قرار دارد، دارای شرایط خاص و ویژه‌ای است که سنگینی بار آن، بیش از همه بر دوش زحمتکشان نیروی انتظامی استان قرار دارد.

وی با اشاره به جایگاه استراتژیک البرز در بروز و وقوع جریانات اجتماعی در کنار پایتخت حکومت اسلامی و طمع دشمنان به این جایگاه، یادآور شد: دشمن هیچ زمانی را از دست نمی‌دهد و هرلحظه با طراحی و برنامه‌ریزی جدیدی در پی ضربه زدن به ما است.

امام‌جمعه کرج گفت: دشمن از هیچ روزنه‌ای برای نفوذ و رخنه غافل نمی‌شود و اگر در شرایطی، کوچک‌ترین احتمال اثرگذاری وجود داشته باشد، ولو یک برنامه‌ی کارتونی عادی در تلویزیون یا شلوغی‌های شب چهارشنبه آخر سال باشد؛ با تمام توان برای سو استفاده از آن شرایط به میدان می‌آید.

وی یادآور شد: اغتشاشات دی‌ماه سال گذشته که در البرز، با هدف ساختارشکنی و بدون هیچ مطالبه‌ای آغاز شد، بیانگر تمرکز برنامه‌های دشمن در این منطقه و حساسیت بیشتر کار شما در مقایسه با سایر استان‌ها است که بحمدالله زودتر از همه‌جا نیز مدیریت و کنترل شد و جای خداقوت و تشکر دارد.

آیت‌الله حسینی همدانی با اشاره به فشار بالای کاری پلیس در البرز، بخصوص در کنترل حجم بالای تردد روزانه این استان، تأکید کرد: ارتقای رتبه‌ی نیروی انتظامی استان البرز به درجات بالاتر، به‌منظور توسعه‌ی نیروها و تجهیزات و امکان خدمت‌رسانی بهتر به مردم، نیازی ضروری است که باید در اولویت مدیران و مسئولین مربوطه قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها