خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان میامی از اجرای مدرسه 6 کلاسه شهر میامی خبر داد و گفت: همایش بزرگداشت مقام معلم در میامی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۰۸۷
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،محمدمهدی کریمی در آستانه فرارسیدن هفته معلم در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان میامی در سالن جلسات فرمانداری میامی اظهار داشت: جامعه فرهنگی باید از طرف مسؤولان و مردم تکریم و احترام شوند؛ چراکه نقش تعلیم و تربیت نسل‌های آینده جامعه بر عهده این عزیزان بوده و این وظیفه سنگینی است که باید ارج نهاده شود.

وی گفت: معلمان را باید به‌عنوان تولیدکننده قلمداد کرد؛ زیرا این قشر فرهیخته در طول دوره خدمت خود انسان‌های زیادی را تربیت کره و تحویل جامعه می‌دهند.

فرماندار شهرستان میامی اظهار کرد: پروژه‌های خوبی در مدارس شهرستان میامی آغاز شده است که مدرسه 6 کلاسه شهر میامی ازجمله این پروژه‌هاست.

کریمی گفت: همایش بزرگداشت مقام معلم در سال جاری به میزبانی وزارت کشور و فرمانداری‌ها برگزار می‌شود که باید از همایش برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان استفاده کنیم.

وی از عوامل مجموعه آموزش و پرورش که در اسکان زائران نوروزی تلاش کردند، تقدیر کرد و اظهار داشت: طبق سرکشی‌های انجام‌شده در این ایام، اغلب مسافران نوروزی از امکانات و میزبانی مجموعه آموزش و پرورش رضایت نسبی داشتند.

همایش بزرگداشت روز معلم 20 اردیبهشت‌ماه در میامی برگزار می‌شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی نیز در این جلسه گفت: همایش بزرگداشت روز معلم در شهرستان میامی، 20 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

عباس صائمی گفت: تجلیل از معلم‌های نمونه شهرستان، تجلیل از خانواده‌های شهدای فرهنگی، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با بازنشستگان فرهنگی ازجمله برنامه‌هایی است که در این هفته انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری شده است، سعی می‌شود هدایایی که در این مراسم به فرهنگیان اهدا می‌شود، از صنایع‌دستی و محصولات شهرستان میامی باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میامی افزود: اداره آموزش و پرورش شهرستان میامی بیشترین اعتبار مصوب در سال گذشته را در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها