شهردار تبریز با بیان اقدامات انجام یافته در خصوص پارک جنگلی آرپا دره سی گفت: این مجموعه به یکی از مکان های توریست پذیر و همچنین گردشگری تبریز تبدیل می شود.
کد خبر: ۹۰۰۶۱۰۱
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین باهر شهردار تبریز با بیان اینکه پارک جنگلی آرپادره سی سرانه فضای سبز تبریز را افزایش می دهد، گفت : شهرداری منطه پنج در چند سال اخیر اقدامات چشمگیری برای احداث و توسعه پارک آرپادره سی انجام داده است.

وی با بیان احداث دو مرکز سپتیک، آب خام برای آبیاری فضای سبز پارک تامین می شود، تصریح کرد: با پیش بینی امکانات لازم، مجموعه آرپادره سی توسعه یافته و رونق می گیرد.

 وی در ادامه با بیان اینکه تسهیلات به سرمایه گذاران جهت مشارکت در توسعه پارک آرپادره سی ارایه می شود ابراز امیدواری کرد در چندماه آینده شاهد ایجاد امکانات رفاهی وتفریحی در این مجموعه باشیم.

در ادامه بازدید یعقوب هوشیار شهردار منطقه پنج تبریز با بیان اینکه پارک جنگلی ۴۰۰ هکتار آرپادره سی یک فرصت استثنایی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی است، گفت : تاکنون این منطقه اقدام به کاشت انواع گونه از درخت در ۴۰۰ هکتار از مجموعه توریستی و تفریحی آرپادره سی کرده و  پیش بینی می شود در صورت فراهم شدن شرایط لازم مساحت آن به هزار هکتار توسعه یابد.

 وی در ادامه افزود : امکانات توریستی و تفریحی لازم برای توسعه پارک پیش بینی شده است.

 شهردار منطقه همچنین از طراحی مجموعه هزارهکتاری برای اسکان شهروندان در مواقع بحرانی خبر داد و در پایان گفت: مسیر دسترسی به پارک آرپادره سی  با ۳۰ میلیارد ريال هزینه از آسفالت ریزی اساسی برخوردار شده است.
 

 

شهردار تبریز و رئیس کمسیون محیط زیست و توسعه پایدار شورای اسلامی شهر طی بازدید از  پارک جنگلی ۴۰۰ هکتاری آرپادره سی، در جریان روند اجرای این پروژه قرار گرفتند.

ارسال نظرات