خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا

حمایت از کالای ایرانی نشانگر غیرت و اتحاد ملی در برابر دشمنان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع گاکنان این ناحیه تاکید کرد: با خرید کالای ایرانی می‌توانیم چرخه کشور را بچرخانیم و از نیروی کار و ابتکار و سرمایه و سرمایه‌گذاری حمایت کنیم و این نشان از خودکفایی و غیرت ملی و اتحاد ملی برای شکست دشمنان است.
کد خبر: ۹۰۰۶۱۰۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی صمددوخت با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند، اظهار داشت: در مقابل فشارهای بیگانه باید به خودمان متکی باشیم، اگر کشور بخواهد مستقل باشد باید به خود اتکا کند، در این راستا مردم باید کالاهای ایرانی بخرند و از خرید کالای خارجی امتناع کنند.

وی بیان کرد: با اهمیت به تولید داخلی مشکل اقتصادی و بیکاری نیز حل می‌شود و به تبع آن جهش مهم در رفع مشکلات اقتصادی و پیشرفت کشور را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام صمددوخت ارزش‌ها و شعارهای انقلاب را از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: آنچه مانع پیشرفت نظام می‌شود عدم توجه به اقتصاد مقاومتی است و در راستای حمایت از کالای ایرانی، تولیدکنندگان باید کیفیت کالا را بالا برده و قیمت‌ها را کمتر کنند و دولت نیز جلوی واردات بی‌رویه و قاچاق کالا را بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها