خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه از اجرای ۱۰ هزار پروژه محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۹۴ میلیارد تومان توسط این قرارگاه در کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۶۱۱۶
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار سیدضیاءالدین حزنی در مراسم اهدای جهزیه توسط سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به زوج های زلزله زده ثلاث باباجانی که در سالن امتحانات این شهرستان برگزار شد، ضمن درورد به روح شهدا و تبریک به زوج های جوان حاضر در این مراسم، خطاب به آنها گفت: شما امروز یکی از مقدس ترین و مهمترین قراردادها بین آدم ها را انجام دادید.

 

وی افزود: همانطور که رهبر فرزانه و عزیزمان فرمودند همه مشکلات ما در داخل کشور قابل حل است و باید این نکته کلیدی را که حضرت آقا فرمودند مد نظر همه قرار گیرد.

 

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه، با بیان اینکه ما باید با مهربانی، دوستی و ... به سراغ کارهای ارزشمند برویم، گفت: اهدا جهیزیه به نوعروسان توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به مدت ۱۰ روز عملیاتی شد و این نشان از اهتمام سپاه به موضوع ازدواج آسان است.

 

وی با بیان اینکه تمامی کالاهایی که به این عزیزان داده می شود ایرانی هستند، افزود: راه اندازی این حرکت موجب می شود ضمن ازدواج آسان از کالاهای ایرانی حمایت بشود.

 

سردار حزنی ادامه داد: یقینا این حرکت موجب رونق بازار و کارخانه های داخلی برای تامین این اقلام است و ما تلاش می کنیم در سراسر کشور این خدمات را فراگیر کنیم.

 

وی تصریح کرد: ما این آمادگی را داریم که برای همه شهرستان های استان کرمانشاه، به خصوص شهرستان های زلزله زده این طرح را اجرا کنیم.

 

این مسئول ادامه داد: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه به جز این طرح، در بیش از ۱۰ هزار پروژه، اعتباری بیش از ۹۴ میلیارد تومان هزینه کرده است.

 

سردار حزنی ضمن تقدیر از همه کسانی که در این راه تلاش و کوشش کرده اند، گفت: از کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه نیز بابت همراهی و کمک به این زوج ها تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال نظرات