مدیر کل کمیته امداد استان زنجان:

جهت تحقق شعار سال، باید تیمی وجهادی حرکت کنیم

جهت تحقق شعار سال به به شعور سال، باید نگاههای جزیره ای به نگاههای زنجیره ای تبدیل شود ونسبت به شعار سال تعصب داشته وتفکر واقتصاد خلاق را پای کار آوریم وبا حرکت تیمی وجهادی شعار سال را محقق کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۶۱۴۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان درهمایش مددکاران خانواده با اشاره به اینکه خانواده کوچکترین واحد تولیدی است گفت:با مداخلات حرفه ای  وخانواده محور واشتغال محور  موجبات بهبود  وضعیت برای جامعه هدف را فراهم کنید

هدایت صفری افزود : اعتقاد و باور قلبی به کار رسیدگی به نیازمندان موجب شکل گیری کار تیمی و خدمت رسانی اثر بخش به جامعه هدف شده و همدلی که لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است در کار ایجاد می شود.لازمه اقتصاد مقاومتی  کار فکری وفرهنگی ، عشق به کار  تعلق خاطر تعصب سازمانی  وپیشرفت همراه با عدالت است ونیاز به هم افزایی  کار نو وخلاقانه  وکارتیمی دارد. میل  به کارهای برتر   خلاقانه در پیشبرد اهداف سازمانی واعتماد آفرینی  بیشترین نقش را داشته  وپیش نیاز آن احساس مسئولیت  در انجام مددکاری حرفه ای است .

وی با تبریک میلاد حضرت علی (ع) ، مددکاران را به الگوگیری از امام علی وتاسی از ائمه اطهار فراخواند و اظهار داشت: ما باید این بزرگواران را الگو وسرمشق خود قرار دهیم  ودر کمک به ایتام ونیازمندان خود تلاش نماییم .

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان به افزایش سرانه ایتام ومحسنین  در سال 96اشاره کردندوگفتند: با همت وتلاش کارکنان امداد در حوزه های مختلف  سرانه ایتام بهاز 140هزار تومان در سال 95به  321هزار تومان در پایان سال گذشته  رسیده، وسرانه محسنین نیز از 65هزار تومان در سال 95به 165هزار تومان در پایان سال گذشته رسیده است واستان زنجان رتبه نخست کشوری را کسب کرده است.

صفری با اشاره به شعار سال افزود: اگر بخواهیم شعار سال به را به شعور سال تبدیل کنیم  باید نگاههای جزیره ای  به نگاههای  زنجیره ای تبدیل شود ونسبت به شعار سال تعصب داشته  وتفکر واقتصاد خلاق  را پای کار آوریم  وبا حرکت تیمی وجهادی شعار سال را محقق کنیم.  

وی اظهار داشت: کار کمیته امداد زمینه سازی برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در حوزه کارکردی این نهاد است که لازمه آن داشتن همدلی در کار رسیدگی به خانواده های تحت حمایت است.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار