خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی خبر داد
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی از برنامه‌ریزی برای ساخت یک پارک بر بام دیار سیدجمال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۶۱۵۳
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

ساخت پارک در گردنه اسدآباد برای افزایش فضای سبزاکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد از برنامه‌ریزی برای ساخت یک پارک بر بام دیار سیدجمال خبر داد و اظهار داشت: با توجه به کمبود فضاهای سبز در سطح شهر و ضعف مبلمان شهری تصمیم بر این شده است تا بخشی از گردنه اسدآباد به پارک تبدیل شود.

وی اضافه کرد: شخصاً از وضعیت مبلمان شهری دیارسیدجمال رضایت ندارم و در همین راستا در سال 97 برنامه‌های مهمی برای حل کمبودهای این حوزه تدوین شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متولیان این پروژه هم اکنون در حال مطالعه برای انتخاب نقطه‌ای مناسب و خریداری آن از منابع طبیعی هستند تا با ساخت آن در قسمتی از گردنه چشم‌اندازی زیبا برای همشهریان آماده کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به کمبودهای ورزش شهرستان اشاره کرد و افزود: در بخش فضاهای ورزشی و امکانات ورزشی برای بانوان دچار کمبودهایی هستیم که سعی داریم در سال جدید بخش‌هایی از آن را برطرف کنیم.

رنجبرزاده همچنین ابراز امیدواری کرد با جذب بودجه لازم پروژه فرسایشی استخر آموزش و پرورش بعد از چند سال افتتاح شود.

وی در رابطه با حل مشکل عدم دریافت برخی کانال‌های صداوسیما در اسدآباد نیز گفت: این مورد را از طریق مدیر صداوسیمای استان پیگیری کرده و در طی دو هفته آینده جلسه‌ای حضوری برای حل این مشکل در مجلس تشکیل خواهیم داد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات