حمایت از تولید کالای ایرانی، مبتنی بر کالایی خواهد بود که دارای مزیت نسبی و رقابتی باشد.
کد خبر: ۹۰۰۶۱۶۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان در دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان در سال 97، گفت: با توجه به تصویب چهارچوب آمایش سرزمین استان در سال گذشته، تلاش می شود که در سال جدید، طرح ها و اقدامات، متناسب و متناظر با سیاست های آمایشی استان انجام گیرد.

شهرام طهماسبی افزود: تلاش می شود با نظام برنامه محور، آموزش عالی اثرگذار و شرکت های دانش بنیان، اقدامات دستگاه های اجرایی با توجه به مبانی علمی و دانش روز انجام گیرد. همچنین در سال جدید باید تلاش گردد مدیران، تفکرات توسعه ای جامعه نگر را جایگزین تفکرات بخشی و جزیره ای کنند.

وی ضمن تبیین برنامه های سال جاری اظهار داشت: امسال طرح رونق اشتغال روستایی و بازسازی صنایع همانند سال گذشته و با ظرفیت بالاتر به انجام خواهد رسید. در بخش خدمات و کالا، اولویت بر صادرات متمرکز شده است و مسائل مهمی مثل صنایع تبدیل و بسته بندی باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به سیاست های ابلاغی و اهداف برنامه ششم توسعه به آیتم تأثیر گذار بهره وری توجه ویژه ای خواهد شد.

شهرام طهماسبی افزود: حمایت از تولید کالای ایرانی، مبتنی بر کالایی خواهد بود که دارای مزیت نسبی و رقابتی باشد. در حمایت از کالای ایرانی انتظار استان از واحدهای تولیدی تحت حمایت دولت یا سایر قوا، بیشتر از واحدهای خصوصی است.

گفتنی است، دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان در سال 97، با حضور امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور برگزار شد.

 

 

ارسال نظرات