شعار حمایت از کالای ایرانی در واقع ادامه و استمرار شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.
کد خبر: ۹۰۰۶۱۶۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان در سال 97 که با حضور امیر سرتیپ حاتمی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور برگزار شد، گفت: امسال در سفرهای نوروزی با رشد بالایی مواجه بودیم به طوری که در حدود 2 میلیون و 700 هزار خودرو از عوارضی زنجان گذر کردند. 70 هزار نفر از مردم استان از طریق وسائل نقلیه جاده ای به سفر رفتند. همچنین شاهد 20 درصد افزایش اقامت در استان زنجان و افزایش 70 درصدی در بازدید از اماکن تاریخی استان بوده ایم که این آمار نشانه هایی از امیدواری برای توسعه اقتصادی استان می باشد.

درویش امیری افزود: شعار حمایت از کالای ایرانی در واقع ادامه و استمرار شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است. زیرا حمایت از کالای ایرانی لازمه اقتصاد مقاومتی است.

وی اظهار داشت: کالای ایرانی، شناسنامه، اعتبار و آبروی ما در داخل و خارج از کشور است. در انجام رسالت بالا بردن کیفیت کالای ایرانی با دو گروه تولید کننده شامل تولیدکنندگان بخش خصوصی و تولیدکنندگان وابسته به دولت مواجه هستیم که انتظار ما این است که سیستم اداری کشور در بالا بردن کیفیت محصولات ایرانی گام های اساسی بردارد چراکه می تواند مشوق بخش خصوصی در عمل به حمایت از کالای ایرانی باشد.

استاندار زنجان تصریح کرد: تلاش شده است تا بتوانیم با ایجاد فضای همدلی و هم افزایی، مشارکت جمعی را در دستگاه های اجرایی بیشتر کنیم که این موجب  شده است دستاوردهای خوبی در تمام زمینه ها داشته باشیم.

درویش امیری افزود: همواره یکی از معضلات و مطالبات اصلی مردم زنجان، موضع پسماندهای کارخانجات سرب و روی بوده است که امسال تلاش می شود که این موضوع برطرف شده و محل جدیدی برای تخلیه پسماندها تعیین شود و دیگر هرگز اجازه داده نخواهد شد که پسماندها در نقطه دیگری تخلیه شوند.

وی اظهار داشت: ما حداکثر استفاده را از بحث تفویض اختیارات برده ایم و علت انجام برخی از کارهای اساسی استان، همین امر بوده است و به نظر می رسد وزراء کشور نباید نگران این موضوع باشند.

 

 

 

ارسال نظرات