خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

حمایت از کالای ایرانی زمینه ساز رشد اقتصادی و رفع بیکاری می شود/ به کالای ایرانی با رغبت و تعصب نگاه کنیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: اگر می خواهیم به حل مشکل اشتغال جوانان کمک کنیم، بهترین راه حمایت از کالای ایرانی است.
کد خبر: ۹۰۰۶۱۸۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: همه ما و اقشار مختلف مردم باید توجه داشته باشیم که شعار امسال یک فرمول و نسخه برای نجات کشور و رهایی از مشکلاتی مانند بیکاری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه قطعا کار کارشناسی برای تعریف شعار سال و تبیین عنوان شعار سال انجام شده است، افزود: دلسوزان مملکت و در راس آنها مقام معظم رهبری، با فکر و اندیشه حکیمانه به این جمع بندی رسیده اند که برای حل معضل بیکاری جوانان کشور باید به ارتقا تولید ملی و قطع وابستگی به خام فروشی در صنایعی مانند نفت است و برای همین امر نیز بهترین نسخه و فرمول را در حمایت از کالای ایرانی قرار داده اند.

وی با تاکید بر اینکه همه در تحقق شعار سال نقش دارند، گفت: همه ما و اقشار مختلف مردم باید در این چرخه به نقش خود عمل کنیم.

مولودی با اشاره به اینکه مردم نقش اساسی در تحقق شعار سال دارند و می توانند داشته باشند، تصریح کرد: برای ایفای نقش خود به عنوان مردم، بهترین راه این است که به کالای ایرانی با رغبت و انگیزه و تعصب نگاه کنیم و یک کالای ایرانی را مساوی با اشتغال چند نفر از جوانان بدانیم و اگر می خواهیم به حل مشکل اشتغال جوانان کمک کنیم، بهترین راه نیز همین است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب افزود: خرید کالای ایرانی مساوی است با فعال شدن کارخانجات داخلی و افزایش خط تولید در نتیجه افزایش اشتغال و در نهایت نیز نه تنها عده ای بیکار نمی شوند بلکه جذب هم شده و افزایش اشتغال را شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه باید روی پای خود بایستیم، گفت: با خرید کالای ایرانی می توان همه به اشتغال کمک کرد و همه به ارتقای کیفیت و رونق اقتصادی کشور را شاهد باشیم و این امر یک وظیفه فرد دینی و انقلابی است که به سرزمین شهیدپرور و حماسه ساز خود کمک کند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار