خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه :

نیروهای ارزشی باید در خط مقدم حمایت از تولید داخلی باشند

جلسه اخلاق با موضوع حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی با حضور کارکنان سپاه اشنویه در اتاق جلسات ستاد این سپاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۱۸۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه اشنویه بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص حمایت از تولید داخلی و نامگذاری این سال به حمایت از تولید داخلی اظهار داشت: حمایت از کالای ایرانی یک ضرورت است که با هدف ایجاد اشتغال، استقلال و خودکفایی در برابر بیگانگان، توسعه اقتصادی، رونق بازار کسب و کار و پیشرفت در زمینه علم و صنعت کشور مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است که در این میان برای رسیدن به این مهم عزم ملی و همه جانبه از طرف ملت، مسئولین و متخصصان داخلی لازم و ضروری است که البته نیروهای انقلابی و ارزشی باید در خط مقدم این جبهه باشند.

حجت الاسلام محمد قنبری بارونی در ادامه افزود: یکی از پیش نیازهای این مسیر برای رسیدن به نتیجه مطلوب، زمینه سازی ذهنی و فرهنگی برای اقشار مختلف جامعه و تبلیغات در خصوص حرکت های جهادی و تغییر الگوهای مصرفی کنونی جامعه می باشد. و در ادامه مسئولین مربوطه باید ضمن مقابله با کالای قاچاق، بر هرچه بهتر شدن کیفیت تولیدات داخلی توجه ویژه ای داشته باشند.

ارسال نظرات